۵۰ مگاوات در مصرف برق استان کرمان صرفه جویی شد

به گزارش مهر، علی‌اصغر نصرالهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان بیان داشت: طی چند سال اخیر و در پی تغییر ساعات اداری در استان کرمان شاهد صرفه‌جویی در مصرف برق به خصوص در مناطقی که دمای هوای بیشتری دارند بودیم.

وی افزود: طبق گزارشاتی که برق منطقه‌ای استان کرمان ارائه کرده در مجموع با تغییر کار ساعات اداری استان قریب به ۴۵ تا ۵۰ مگاوات صرفه‌جویی در سیستم اداری استان داشتیم که بیشترین صرفه جویی در شهر کرمان بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق دو مسئله حائز اهمیت است ابتدا فرهنگسازی و دیگر رعایت سقف کاری، لذا در برخی ادارات امکان دارد که ساعات کاری رعایت نشود و از حد معین بیشتر باشد و شاید همین موضوع سبب شده تا وزارت کشور اعلام کند تا سیستم اداری به روال سابق خود برگردد.

نصرالهی اظهار داشت: ما برای کنترل منحنی بار باید به صنایع تعیین تکلیف کنیم اما دچار تناقض هستیم که استاندار کرمان باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

لازم به ذکر است که در این جلسه مقرر شد تا برق منطقه‌ای اطلاعات دقیقی از میزان مصرف برق در ساعات کار اداری ارائه کند و در جلسه بعد در خصوص تغییر ساعات اداری تصمیم‌گیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29878
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.