کنگره بین‌المللی میکروب شناسی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران گفت: حضور شرکت کنندگان از کشور‌های دیگر در این کنگره فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات است.

شهلا منصوری دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران گفت: کار کنگره میکروب شناسی امروز ۵ شهریور ماه  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز می شود و ۶۰۱ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از این تعداد ۵۲۵ مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او افزود: در روز‌های برگزاری کنگره، ۳۵ مقاله به صورت سخنرانی و ۳۴۲ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دبیر علمی بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران، سطح علمی مقالات ارسال شده به این کنگره را قابل قبول دانست و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این کنگره برگزاری آن در شهرستان است.

او تصریح کرد: کنگره‌های پیشین به میزبانی تهران برگزار می‌شد که برگزاری آن به میزبانی استانی دیگر این فرصت را برای شرکت کنندگان فراهم می‌آورد تا بیشتر با فرهنگ آن شهر و استان آشنا شوند.

منصوری گفت: حضور شرکت کنندگان از کشور‌های دیگر در این کنگره فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات است.

بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی از امروز ۵ شهریورماه به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی ورزشی برق کرمان  برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33136
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.