دادستان کرمان اعلام کرد


لزوم اتصال سریع هتل سنتی کرمان به فاضلاب شهری

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در حاشیه بازدید از هتل سنتی کرمان گفت: تخلیه فاضلاب این هتل به شکل کنونی مطرود است و باعث ایجاد شرایط بسیار نامساعد و متصاعد شدن بوی نامطبوع برای مسافران و بازاریان این محل شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مهدی بخشی امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر افزود: شکل کنونی دفع فاضلاب هتل سنتی کرمان صحنه‌های انزجارآوری را رقم زده و مشام هر رهگذری را آزار می‌دهد و سلامت آنان را به خطر می‌اندازد.

وی توسعه سریع فاضلاب شهری را مطالبه‌ای عمومی دانست و تاکید کرد: این مطالبه وابسته به منافع شخص یا گروهی خاصی نیست.

دادستان کرمان در ادامه دستور جدی برای حل این معضل و اتصال فاضلاب هتل به فاضلاب شهری را صادر و با مسئولان شهرداری و اداره آب و فاضلاب هماهنگی‌های لازم را در این خصوص به عمل آورد.

بنابراین گزارش، کاروانسرای وکیل کرمان در سال ٩۶ مرمت و احیاء آن به شرکت سرمایه‌گذاری سمگا (سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران) واگذار شد و هم‌اکنون علی رغم اینکه آماده بهره برداری و پذیرش مهمان از سایر استان‌ها و حتی کشورهای دیگر است اما فاضلاب آن به فاضلاب شهری متصل نیست و تخلیه آن به وسیله خودروهای مخصوص این کار انجام می‌شود و امان مردم را بریده است.

متأسفانه وعده‌های حل این مشکل نیز بسیار زمانبر شده و به کندی پیش می‌روند که امید است با صدور دستور پیگیری ویژه از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، این روند تسریع شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103825
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.