به بهانه معرفی «شهباز حسن‌پور» در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

محمد علی شهابی رابری
محمد علی شهابی رابری

رییس مجلس در نامه‌ای به دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، چهار نماینده مجلس را برای عضویت در این ستاد معرفی کرد.

یکی از معرفی شده‌ها هم شهباز حسن پور نماینده سیرجان است.

رسانه‌ها و تحلیل‌گران از شهرهای مختلف کرمان خبر می‌دهند از روز گذشته امید به زندگی در بین کرمانیان افزایش یافته و دهها هزار نفر از مردم کرمان با فرستادن نامه به لاریجانی از او تشکر کرده اند.

سازمان انتقال خون کرمان هم در نامه ای اعلام کرد که برخورد فقط با مفاسد صورت می گیرد و مفاصد (خون‌دهندگان) محترمند و مردم مفاسد را با مفاصد اشتباه نگیرند و منتظر اهدای خون آنها هستیم.

در پی انتشار خبر عضویت نماینده سیرجان و بردسیر در دبیرخانه مبارزه با مفاسد اقتصادی فرودگاههای مختلف جهان مملو از کرمانیانی است که برای سرمایه گذاری در سمنگان و استان قصد بازگشت به کشور را دارند و صف های بازگشت به ایران بشدت پرترافیک و شلوغ گزارش شده است.

همچنین خبر می‌رسد مدیرعامل بنز ساعتی قبل وارد فرودگاه سمنگان شد و قرارداد یکصد میلیاردی ساخت قطعات مرسدس بنز را با سرمایه گذاران سمنگانی امضا کرد.

در ۲۴ ساعت گذشته نرخ تورم به زیر ۲ درصد رسید و آمار بیکاری هر لحظه در حال کاهش است .

شاخص فلاکت !! هم در اداره آمار سمنگان در حال بررسی است . هواشناسی گزارش داده است که دمای هوا بشدت به نفع سرمایه گذاری و مبارزه با فساد کاهش یافته و محیطی سرشار از امنیت توام با سرمایه گذاری و مملو از امیدواری ایجاد شده است .

فعالان اقتصادی از مردم خواسته اند که به خانه های خود بازگردند و ادامه مبارزه با فساد را از رسانه های ازاد و خصوصی سمنگان پیگیری نمایند.(تعبیر خواب یک کارگر گل گهر در سال 1450 )

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1207
2 نظرات
  1. محمد شهابی رابری می گوید

    چه ربطی به علی بالاجان داره خب؟؟؟؟

  2. ممد اکبر حاج حسین می گوید

    میشه ربطش ب علو بالاجان رو بفرمایین؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.