نماینده شهربابک: اظهارات امروز نماینده رفسنجان کذب محض است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی جمله نقل شده از نماینده رفسنجان در خصوص مشورت با دکتر پورابراهیمی برای موضع گیری و طرح عدم کفایت رئیس جمهور را تکذیب کرد.

مصطفی رضاحسینی درپاسخ به اظهارات منتسب به آقای جلالی نماینده رفسنجان در خصوص استاندار کرمان گفت: اول اینکه چیزی بنام دیدار رئیس جمهور با تعداد از نمایندگان استان کرمان نداشتیم، رئیس جمهور محترم برای تحویل بودجه ۱۴۰۱ به مجلس آمده بودند و همزمان با حضور تعداد زیادی از نمایندگان در اطراف رئیس جمهور در زمان حضور در صحن علنی سه نماینده استان آقایان غضنفر آبادی، زاهدی و جلالی در همان بین  از رئیس جمهور خواستار تغییر استاندار کرمان شدند. لذا اساسا جلسه بین مجمع نمایندگان مدعی با رئیس جمهور تشکیل نشده و این موضوع دروغ است .
او افزود: اینکه عنوان نمودند اینجانب با مشورت دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان طرح عدم کفایت رییس جمهور را مطرح نمودم ازاساس کذب است.

رضاحسینی اضافه کرد: دکتر پورابراهیمی شخصیتی است که بر اساس جایگاه خود به عنوان نماینده مردم کرمان و راور مستقلا در موضوعات مختلف تصمیم می‌گیرد و بنده هم بر اساس معیارهای خودم برای این موضوع و سایرموضوعات تصمیم گرفته و خواهم گرفت.

او افزود: البته اختلاف نظرها طبیعی است و قانون وظیفه قوا را مشخص نموده، بنده به عهدی که با مردم بسته ام هستم و حتما برای احقاق حقوق مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81379
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.