پورابراهیمی: دولت گزارش عملکرد تفاهم با آژانس را به قوه قضائیه ارسال کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر مبنای تصمیم‌گیری رفع تحریم‌ها نباشد، گفت: در این صورت به کشور خیانت می‌شود.

صبح امروز نمایندگان مجلس با ۲۳۴ رای معرفی رئیس جمهور و کلیه مستنکفین به قوه قضائیه را تصویب کردند.

تقابل مجلس با دولت در اوج| تصویب معرفی رییس‌جمهور به قوه‌قضاییه

محمدرضا پور ابراهیمی در این نشست گفت: مهمترین دلیل ورود مجلس به تصویب قانون اقدام راهبردی رفع تحریم‌های اقتصادی بود، مبنای ورود ما تحریم‌ بانکی، تحریم بانک مرکزی، تحریم فروش نفت ایران، تحریم خدمات و حمل و نقل بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی امروز در کف جامعه مجلس به تصویب قانون ورود کرد، افزود: اولین تصویب در بیانیه باید رفع تحریم‌ها باشد، تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه‌ای که از سوی آمریکا بر ملت فشار می‌آورد، مجلس خواهان گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی گفت: اجرای کامل و دقیق قانون که صیانت از منافع و رفع تحریم‌ها مبنای آن است می‌تواند امروز مشکلات اقتصادی را برطرف کند، بنابراین هر جای دیگری که محور تصمیم‌گیری‌ها رفع تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی نباشد به مملکت خیانت شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جریان مواجهه امروز با آمریکا در منطقه، خاطرات حاج ‌قاسم سلیمانی است، رئیس سازمان سیاه در بحبوحه جنگ با اسرائیل، جنگ در سوریه و جنگ در عراق پیام مذاکره به سردار را ارسال کرد. پمپئو که بعدها وزیر امور خارجه آمریکا می‌شود گفت سردار نامه را نمی‌پذیرد از این رو درخواست ما اجرای ماده (234) آیین‌نامه داخلی به دلیل عدم اجرای قانون مجلس است./

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65231
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.