بیانیه محمدمهدی زاهدی در مورد انتخابات؛


زاهدی برای منتخبین آرزوی موفقیت کرد

محمدمهدی زاهدی کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در بیانیه‌ای ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات برای منتخبین نیز آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش کرمان‌نو، محمدمهدی زاهدی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با ۲۵ هزار و ۳۵۲ نفر ششمین فرد منتخب در این دوره از انتخابات مجلس بود در بیانه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات تشکر کرد. او همچنین برای تمامی منتخبین در استان آرزوی موفقیت کرد و گفت:« از هیچ کوششی برای همراهی ایشان دریغ نخواهم ورزید.»

متن بیانیه‌ی او به این صورت است:

«درود خدا بر شما که با حضور پر شکوه‌تان در پای صندوق‌های رای، بار دیگر برگ زرینی در دفتر پر افتخار جمهوری اسلامی ایران ثبت کردید.

حماسه‌ی حضورتان، آنقدر مقتدرانه و شکوهمندانه بود که تلاش‌های چند ماه‌ اخیر جریان‌های مخالف نظام برای عدم تحقق مشارکت حداکثری را نقش بر آب کرد.

خاضعانه و خالصانه در مقابل این همه شکوه و هوشمندی سر تعظیم فرود می‌آورم و این موفقیت را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنم.

بر خود لازم می‌دانم از اعتماد شما خوبان به خادم‌تان، فرزند دیار کریمان، در طول سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی نمایم. در تمام این دوران سعی نمودم صادقانه و با تمام‌ وجود برای پیشرفت کرمان قدم بردارم و همواره صداقت، شفافیت و پاکدستی را پیشه نمایم.

به منتخبین مردم در استان کرمان برادران عزیزم مجیددوستعلی، شهبازحسن‌پور، یاسر سلیمانی، منصور شکرالهی، احمدانارکی‌محمدی، موسی غضنفرآبادی، عبدالحسین همتی، محمدمعتمدی، غلامرضا نویدی و بهنام_سعیدی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و برای ایشان در مسیر خدمت به مردم و تعالی استان کرمان، آرزوی بهترین‌ها را دارم و از هیچ کوششی برای همراهی ایشان دریغ نخواهم ورزید.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115865
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.