ضرغامی در سفر به کرمان مطرح کرد


باهنر و مرعشی با هم هوای کرمان را دارند

ضرغامی در سفر به کرمان گفت: کرمانی‌ها یک اخلاق خوبی که دارند این است که در هر جریان و خط سیاسی که باشند حواسشان به کرمان هست.

به گزارش کرمان‌نو وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در سفر یک روزه‌اش به کرمان در گفت‌وگو با خبرنگاران از اخلاق خوب کرمانی‌ها گفت و تشریح کرد:کرمانی‌ها یک اخلاق خوبی که دارند این است که در هر جریان و خط سیاسی که باشند حواسشان به کرمان هست در مجلس چهارم سه جریان سیاسی به مجلس حاکم بودند که هر سه جریان روساشان کرمانی بودند، جریان چپ آن زمان آقای انصاریان بود ، جریان روحانیان مبارز بودند به ریاست آقای باهنر، یک جریان کارگزاران بودند به ریاست آقای مرعشی، هر دعوایی که داشتند توی مجلس انجام می‌دادند و مردم را دور خودشان جمع می‌کردند و حواسشان بود که همه با هم هوای کرمان را داشتند و این خیلی خوب است و کرمان الان رشد کرده است.

ضرغامی در پایان افزود: البته من معتقدم که در حوزه‌های سرگرمی و شادی‌های مردم دچار عقب‌ماندگی هستیم و اعلام کردیم که حاضریم اعتباراتی در این حوزه اختصاص دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98025
1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    اون مال سی سال پیش بود. متاسفانه الان صد در صد برعکس است و نماینده گان استان کرمان و مخصوصا شهرستان کرمان هر کدام ساز مخالف می‌زنند و کارشکنی می‌کنند و سر یک مجمع بین خودشون هم نمیتونند توافق بکنند چه برسد مشکلات بزرگتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.