لغو سفر لاریجانی به جنوب استان

  نماینده مردم سیرجان و بردسیر در گفتگو با ایسنا می گوید دکتر لاریجانی به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۴روز پنجشنبه ۲۱بهمن ماه وارد کرمان می شود.

وی از لغو سغر رئیس مجلس شورای اسلامی به جنوب استان کرمان خبر داد و  افزود دکتر لاریجانی در بدو ورود به کرمان در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به برنامه پس از گلزار شهدای دکتر لاریجانی اشاره و عنوان کرد :« وی و همراهان پس از حضور در گلزار شهدای کرمان به شهرستان بردسیر سفر خواهند نمود تا بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید نورد میلگرد در جنوب شرق کشور  با ظرفیت بیش از ۵۰۰ هزار تن در سال توسط رئیس مجلس و وزیر صنعت و معدن افتتاح خواهد شد.»

به گفته حسن‌پوربا افتتاح این کارخانه شهرستان بردسیر به جمع ۱۰ شهر فولادی کشور می پیوندد.رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت و معدن در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمان در ساعت ۱۸ شرکت خواهند نمود.

وی ادامه داد که همزمان با ایام الله دهه فجر کلنگ کارخانه تمام ساخت فولادی با توان داخلی زده خواهد شد، این کارخانه توسط چند شرکت داخلی ساخته خواهد شد که محل احداث آن در بردسیر می باشد و قابل ذکر است که این کارخانه توسط متخصصین داخلی برای نخستین بار ساخته می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به برنامه های روز دوم سفر رئیس مجلس می گوید در روز جمعه دکتر لاریجانی  همراه با مردم کرمان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت و سپس در این مراسم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

او ادامه داد که عصرجمعه رئیس مجلس با حضور در شهرستان ماهان کلنگ احداث کارخانه پلاسمای خون کرمان را به زمین خواهند زد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9938
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.