چهارمین کنگره «تاک» مجازی است| مرعشی و موسوی‌لاری، سخنرانان مراسم

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان از برگزاری چهارمین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان «تاک» در روز جمعه یکم اسفندماه خبر داد.

محمد فرشاد با بیان این خبر گفت: کنگره یا مجمع عمومی عالی ترین رکن جمعیت است و به صورت سالانه بایستی برگزار شود، لیکن سال گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا در اسفندماه کنگره جمعیت برگزار نشد.

وی افزود: با موافقت وزارت کشور با برگزاری مجامع عمومی احزاب به صورت الکترونیکی برگزاری کنگره مجازی جمعیت توسعه و آزادی در دستور کار قرار گرفت.

فرشاد گفت: بر این اساس کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان «تاک» ساعت 14:30 روز جمعه یکم اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام جمعیت به نشانی Taakekerman این برنامه را دنبال کنند.

وی افزود: اعضای جمعیت نیز از بستر دیگری که برای آن‌ها فراهم شده و نشانی آن ارسال می‌شود، بیننده برنامه‌های کنگره هستند و به صورت الکترونیکی در انتخابات شورای مرکزی و بازرسان جمعیت شرکت می‌کنند.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان در خصوص سخنران این کنگره گفت: جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالواحد موسوی لاری عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز و جناب آقای سیدحسین مرعشی سخنران این کنگره هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64862
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.