کسانی فشار آوردند رزم حسینی برود که تاریخ مصرفشان گذشته

محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در نشست خبری که در دفترش برگزار شد با اشاره به ماجرای استعفای رزم حسینی، استاندار کرمان گفت که بعضی ها فکر می کنند دهه 60 است و می خواهند هرکاری در کرمان بکنند اما این ها تاریخ مصرفشان گذشته.

این نماینده در پاسخ به این سوال «کرمان نو» که «به طور واضح بگویید چه کسانی در دهه 60 هرکاری می خواستند می کردند و امروز تاریخ مصرفشان گذشته» گفت که یک روز با جزییات از این افراد نام می برم.

او تاکید کرد که روند استان در چهار سال گذشته مثبت بوده. خیلی جاها برخی می خواستند فضا سیاسی باشد اما ما دنبال کار سیاسی و جناحی نبودیم و نیستیم و استانداری را قبول داریم که به دور از فضای سیاسی به دنبال حل مشکلات مردم باشد.

وی اضافه کرد که ما اجازه نخواهیم داد یک استاندار سیاسی در کرمان حاکم شود.

کمتر از یک ماه پیش استاندار کرمان از سمت خود استعفا کرد. استعفایی که حامیان وی می گفتند به دلیل فشار برخی اصلاح طلبان است. صحبت های رزم حسینی دو روز پس از استعفا و انتقاد از کسانی که به زعم او به دنبال جناح بازی هستند، بیش از پیش بر این گمانه زنی ها افزود، اگرچه حسین مرعشی چهار روز پس از استعفای رزم حسینی، به شایعه اختلاف با او واکنش نشان داد و گفت که «رزم حسینی از دوستان قدیمی من است.» با این حال اختلافات رزم حسینی و بخشی از اصلاح طلبان در سال های اخیر، به خصوص در ماجرای برکناری عباس اسلامی، مدیرکل سیاسی استانداری کرمان که به گفته برخی اصلاح طلبان به دلیل عکس با رییس دولت اصلاحات بود، انکار ناپذیر است.

پورابراهیمی در حالی از ماندن رزم حسینی حمایت می کند که کمتر از یک سال پیش در ماجرای استعفای محمودی نیا، مدیرکل وقت ورزش و جوانان کرمان، رزم حسینی را به سیاسی کاری متهم کرده بود. این اختلافات به حدی بود که ذکااسدی، معاون سیاسی استاندار بدون نام بردن از پورابراهیمی، از نمایندگان مجلس خواست که به جای دخالت، تنها نظارت کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس اما حالا تغییر موضع داده و به یکی از حامیان اصلی رزم حسینی تبدیل شده. او در رابطه با تغییر موضع نسبت به استاندار به «کرمان نو» گفت که حمایت ما به معنی دادن چک سفید امضا به آقای رزم حسینی نیست. ما معتقدیم معدل ایشان قابل قبول است اما اشکالات جدی که بر عملکرد او وارد است را رد نمی کنیم. مثلا هنوز هم می گوییم که فشار برای رفتن محمودی نیا، جفا به ورزش استان بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11460
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.