تا ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه جمعه ۱۱ اسفند؛


۲۱۶ هزار نفر در شهرستان کرمان رأی دادند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: تا ساعت ۲۰:۲۰ روز یازده اسفندماه ۲۱۶ هزار نفر در شهرستان کرمان رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش «کرمان نو» از کرمان، علی بابایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۴۶۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در سطح شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است، افزود: تعداد ۳۰۸ شعب اخذ رأی در شهر کرمان و یک حوزه اخذ را نیز برای اقلیت‌های دینی در نظر گرفته شده است.
او با اشاره به اینکه تا ساعت ۲۰:۲۰ روز یازده اسفندماه ۲۱۶ هزار نفر در شهرستان کرمان رأی خود را به صندوق انداختند، بیان کرد: مشکل تعرفه در هیچ حوزه انتخابیه کرمان نداشتیم فقط یک مورد کمبود تعرفه بود که تا قبل اتمام تعرفه با قید فوریت برطرف شد.

بابایی با بیان اینکه هیچ نکته امنیتی در هیچ جای کرمان نداشتیم و تمامی صندوق‌ها و تعرفه‌ها و دستگاه‌های احراز هویت از ساعت ۴ صبح تحویل شعب داده شده است، گفت: از ساعت ۵ صبح تمامی شعب ما آنلاین بودند.
او با اشاره به اینکه حدود ۵۰۳ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان کرمان داریم، افزود: در بخش چترود ۲۳ شعبه، در بخش مرکزی ۵۰ شعبه، در بخش راین ۱۵ شعبه، در بخش شهداد ۱۹ شعبه، در بخش گلباف ۱۸ شعبه و در بخش ماهان ۳۴ شعبه برای اخذ رأی واجدان شرایط در شهرستان کرمان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115840
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.