فراری دادن سرمایه‌گذاران با چوب فتنه و…

مخالفت با اشتفال جوانان با چه قیمتی؟ مقام معظم رهبری: سرمایه‌گذاری برای تولید داخلی، عبادت است.
نقش تعیین‌کننده سرمایه‌گذاری در دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده اقتصادی نظیر اشتغال و رفاه اجتماعی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. سرمایه‌گذاری در هر منطقه افزایش یابد باعث کاهش جمعیت بیکاران و در نهایت بالا رفتن امنیت اجتماعی، رفاه اجتماعی و افزایش نشاط و امید را در جامعه به دنبال خواهد داشت. سرمایه‌گذاری از بروز معضلات ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد. یا بلعکس در بستری که سرمایه‌گذاری‌های ناچیز، محدود و حداقلی است، سمت‌وسوی اقتصادی منطقه نیز امیدوارکننده نخواهد بود و نهایتا یاس، ناامیدی ناامنی، افزایش شغل‌های کاذب جای اقتصاد پایدار را خواهد گرفت. امنیت اقتصادی و پشتیبانی‌های مادی و معنوی از شخص سرمایه‌گذار کم‌ترین خواسته‌های یک سرمایه‌گذار است. برای دیگران حلال برای مردم جنوب کرمان حرام!

ذیبح‌الله سال‌خورده/ سال‌ها با توطئه‌های مختلف از جمله ناامنی‌بازی در پازل دشمنان و هم‌دستی با رقیبان سایر مناطق استان، سرمایه‌گذاران را فراری دادیم و نتیجه‌اش این شد که خیلی از جوانان با شغل‌های کاذب جانشان را از دست دادند، و یا در گوشه زندان و یا با اعتیاد خانمان‌سوز در خرابه‌ها پوسیدند! و اینگونه سرمایه‌های اجتماعی را بر باد فنا دادیم…

اما امروز که امنیت در جنوب استان به نقطه مطلوب رسیده ناامنی برای سرمایه‌گذاران به اسم فتنه و… توسط افراد غیربومی با سواستفاده از جایگاه دولتی و غیر دولتی را به تریبونها رسانده‌اند و اشتغال را به مسلخ کشید‌ه‌اند! چرا؟

برای شرق و شمال استان حلال و برای مردم ما حرام است!

سواستفاده از ایمان و ولایت‌مداری مردم برای مطامع شخصی تا کی؟ برانگیختن احساسات مردم برای مقاصد شخصی تا کی؟ نتیجتا  امیدواریم شناسایی سرمایه‌گذار واقعی توسط افراد دارای صلاحیت امنیتی و اقتصادی صورت گیرد و هر چه سریع‌تر پاسخ افکار عمومی نسبت به فراری دادن سرمایه‌گذاران برای مردم جهت جلوگیری از تنش‌ها و پس‌لرزهای آینده اقتصادی داده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36186
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.