آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۷ سال

زندانی محکوم به قصاص، پس از ۱۷ سال حبس بدون مرخصی ، آزاد شد .

 

امیری مدیر کل زندانهای استان کرمان در جلسه هیات امنای ستاد دیه که با حضور دکتر فدائی استاندار کرمان ، دکتر موحد رئیس کل دادگستری ، موسوی قوام مدیر نمایبدگی ستاد دیه استان و دیگردادگستری کرمان

اعضای ستاد دیه در دادگستری کرمان برگزار گردید ، گفت : ایجاد فرهنگ ایثار و بخشش یکی از بهترین اقداماتی است که می توان با آن جان یک انسان را نجات داد و عمر دوباره به فردی که مرتکب خطا شده است داد .

مقام عالی زندانهای استان افزود : ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری دستگاه قضایی علی الخصوص دکتر موحد رئیس کل دادگستری کرمان ،موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه است ، روشان مدیر زندان مرکزی کرمان و مددکاران زندان مرکزی که در آزاد سازی این زندانی و اخذ رضایت شاکی ما را یاری نمودند سپاسگزاری کرد .

وی گفت : این زندانی قریب به ۱۷ سال قبل در یک نزاع خانوادگی مرتکب قتل شده بود که در این مدت بدون دریافت هیچ گونه مرخصی تحمل حبس می نمود ولی در این مدت با شرکت در کلاس های قرآنی ، فرهنگی و ورزشی توانست نظر مسئولین و مددکاران را به خود جلب نماید .

امیری بیان داشت : این زندانی در این مدت توانسته ۲۴ جزء از قرآن را حفظ نماید و در امر ورزش هم به درجات عالی دست یابد و انجام این گونه اقدامات زندانی ، ما را ایجاب نمود که در اخذ رضایت از شاکی وارد شویم و امروز شاهد آزادی این زندانی باشیم .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37413
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.