آغاز بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمان

طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ورزش بازرسی از باشگاه‌های ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از در سراسر استان و شهر کرمان آغاز شد.

طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ورزش بازرسی از باشگاه‌های ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از در سراسر استان و شهر کرمان (که بیشتر سطح باشگاه در سطح استان را دارا است) آغاز شد.

بدین ترتیب، با حضور نماینده و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و نماینده هیات پزشکی ورزشی استان از ۲۰ باشگاه ورزشی ویژه آقایانِ محدوده بلوارهای غدیر یک، غدیر ۲، غدیر سه، رضوان، جمهوری اسلامی، هدایت، خیابان بیهقی و خیابان همتی فر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از ۲۰ باشگاه ورزشی، ۱۴تا باز بودند که بر اساس فرم‌های تایید شده بهداشتی از سوی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمان، امتیازهای لازم را دریافت کردند.

هادی طالبی افزود: در این بازدید ها ۸۰ درصد از باشگاه های ورزشی امتیاز و رتبه سبز و ۱۵ درصد رتبه زرد را کسب کردند.

وی اظهار داشت: پنج درصد باقیمانده باشگاه ها که فاقد مجوز بودند، نیز رتبه قرمز گرفتند و ملزم شدند، ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به رفع ایراد اقدام کنند و در غیر این‌صورت مقرر شد، طی بازرسی بعدی در صورتی که اقدامات قانونی را رعایت نکرده باشند از طریق مراجع قانونی نسبت به پلمب آنها اقدام شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه باشگاه هایی که در بازدیدهای بازرسان رتبه سبز و کامل را کسب کرده اند، طبق قول مدیر کل ورزش و جوانان، مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند گفت: امروز (یکشنبه) نیز بازرسی از باشگاه ورزشی ویژه بانوان انجام می شود.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله باکرونا برای حمایت از باشگاه دارانی که برای سلامت محیط و سلامت مراجعان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند گفت: از روز شنبه ۲۸ تیرماه تیم های بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی از تمام اماکن و باشگاه هایی که در سراسر استان به ارائه خدمات ورزشی عمومی یا اختصاصی می پردازند به صورت هفتگی بازدید به عمل می آید و فرم هایی در حضور مدیر مجموعه تکمیل و برای تصمیم گیری به ستاد مرکزی استان ارسال می شود.

طالبی افزود: از سوی ستاد مقابله با کرونا در استان و بر اساس امتیازات کسب شده در این فرم ها برای فعالیت باشگاه ها تصمیم گیری و از فعالیت مکان هایی که در وضعیت قرمز قرار می گیرند، جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: در وضعیت زرد، برای رفع ایراد مهلت ۴۸ ساعته داده می شود و فقط اماکنی که وضعیت آنها سبز اعلام شود، مجاز به فعالیت و ارائه خدمت به متقاضیان خواهند بود لذا خواهشمندیم فرم های ارائه شده را به دقت مطالعه و مفاد آن را اجرایی نمایید تا محیطی سالم برای فعالیت داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52823
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.