ابلاغ بخشنامه اجرای رتبه‌بندی معلمان توسط معاون رییس جمهور

رئیس سازمان ‌برنامه و بودجه، بخشنامه اجرای رتبه‌بندی معلمان را امضا و به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

به گزارش  ایلنا در پنجمین نشست مشترک تشکل‌های فرهنگیان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص این موارد تصمیم‌گیری شد:

١- بخشنامه اجرای طرح رتبه‌بندی از طرف سازمان برنامه و بودجه آماده و با امضای نوبخت امروز جهت اجرا به آموزش و پرورش ابلاغ شد.

۲- تاریخ اجرای رتبه‌بندی از اول فروردین ٩٩ خواهد بود و تا اواخر هفته بزرگداشت مقام معلم احکام صادر خواهد شد.

٣- ابتدا احکام افزایش ١٥ درصدی سالانه را صادر می‌کنند و سپس رتبه‌بندی اجرا می‌شود که این خود به نفع ما معلمان خواهد بود.

٤- کارگروه کارشناسی متشکل از مدیران سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی، آموزش و پرورش و نمایندگانی از تشکل‌ها شکل گرفت تا پیش‌نویس لایحه رتبه‌بندی اصلی مصوّب مجلس را در اسرع وقت آماده و به جلسه ارائه کنند.

٥- در خصوص موضوع بازنشستگان مباحثی مطرح شد و قرار شد پیگیری ویژه‌ای انجام پذیرد و گزارشی از نحوه اجرای طرح همسان‌سازی را آماده و برای بررسی به جلسه ارائه شود.

٦- موضوعات مدرک دوم معلمان، حق‌الزحمه مدیران نوبت دوم، معلمان پیمانی، قراردادی، نیروهای خدماتی، دکترمعلم‌ها، عدم پرداخت حق‌الزحمه امتحانات و حق‌التدریس معلمان و پاداش بازنشستگان مطرح شد. همچنین مقرر شد در جلسه دوشنبه هفته آینده به صورت خاص درباره خواسته دکترمعلم‌ها بحث و بررسی و تصمیم گیری و در جلسات بعدی موضوعات بررسی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48379
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.