اجرای طرح حج ایتام و مستمندان در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح حج ایتام و مستمندان با مشارکت کارگزاران و حجاج بازمانده از سفر حج در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی گفت: براین اساس به‌ منظور حفظ روحیه و حال و هوای حجاج بازمانده از سفر روحانی حج و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد زمینه‌های هماهنگی، تعامل، هم‌افزایی و ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین زائران بیت‌الله الحرام، طرح حج ایتام و مستمندان در استان کرمان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح به دنبال این هستیم با همکاری مدیریت حج و زیارت و ارتباط متقابل با حاجیان و مشارکت آن‌ها در جهت کمک به محرومان و اکرام ایتام و نیازمندان قدمی نو و مؤثر برداریم.

صادقی هدف از اجرای این طرح را ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین حجاج بیت‌الله الحرام و نیز ایجاد زمینه توجه و مساعدت به نیازمندان و ایتام تحت حمایت در بین حجاج، جذب و هدفمندی کمک‌های حجاج بیت‌الله الحرام ازجمله صدقه، نذورات و قربانی در جهت کمک به ایتام و نیازمندان، تبیین رابطه فرهنگ معارف حج و زیارت و عتبات و عالیات با رفع مشکلات نیازمندان و مستمندان جامعه و هم سویی و هم‌افزایی منابع با مدیریت حج و زیارت در جهت رشد و تعالی فرهنگ انفاق در ین حجاج بیت‌الله الحرام اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir، شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ از جمله روش‌های مشارکت در این طرح است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73338
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.