ادارات بخش نوق رفسنجان تعطیل شد

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان با اشاره به قطعی برق گسترده در بخش نوق به علت شکسته شدن تیرهای برق از تعطیلی ادارات این منطقه طی امروز (شنبه) خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مصطفی بخشی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ادارات خدمات رسان در این منطقه در حادثه سیل امروز مشغول به کار هستند و سایر ادارات شهرستان رفسنجان نیز تعطیل نخواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل سیل و تخریب پل در جاده ارتباطی بهرمان به جوادیه  این محور تا اطلاع بعدی مسدود است و از رانندگی در این مسیر خودداری شود.

بخشی  افزود: مردم از ترددهای غیرضرور به مناطق سیل زده ناصریه، سرچشمه، داوران و نوق جدا بپرهیزند تا موجب کندی روند امداد رسانی به این مناطق نشوند.
وی گفت: به دلیل ایجاد سیل و تخریب پل های پایین و بالاسر جاده روستای باقرآباد در مسیر نوق _ رفسنجان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد: پل بین شهرهای بهرمان و جوادیه فلاح از منطقه نوق رفسنجان نیز تخریب شده و مردم تردد نکنند.
گفتنی است، بارندگی در رفسنجان از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و طی ۲ روز اخیر در این منطقه به اوج خود رسید.

بخش نوق با شهرهای صفاییه، بهرمان و جوادیه الهیه فلاح در فاصله ۹۰ کیلومتری مرکز رفسنجان قرار دارد.

تخلیه چند روستا در رفسنجان و مناطقی از مرکز این شهرستان طی روزهای اخیر برای جلوگیری از خسارت های مالی و جانی انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94676
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.