اعلام حالت فوق‌العاده و تمدید محدویت‌های کرونایی در بم

فرماندار بم گفت: با توجه به وضعیت فوق‌العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت‌های کرونایی به مدت ۴۸ ساعت دیگر (دو روز) تمدید شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “هادی شهسوارپور” شامگاه ۱۳تیرماه در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان بم با تقدیر و تشکر از همراهی بازاریان و کارخانه‌جات خودروسازی و واحد تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید که در اعمال محدودیت‌ها همراهی داشتند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فوق‌العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت‌های کرونایی به مدت ۴۸ ساعت دیگر (دو روز) تمدید شد.

وی افزود: براین اساس، با هماهنگی استاندار کرمان در راستای مصوبه ستاد کرونای شهرستان، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه جاری محدویت‌های کرونایی برای کلیه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، اصناف و اماکن عمومی تمدید شد.

شهسوارپور تصریح کرد: ضمناً صنوف ضروری و سازمان‌های خدمات‌رسان با ۵۰ درصد نیروها ارائه خدمات دارند و همچنین فعالیت بانک‌ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله کارها داخلی بانک می‌باشد.

فرماندار بم با اشاره به اینکه تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است، گفت: در صورت رعایت نشدن محدویت‌ها توسط شهروندان و اصناف، محدویت کرونا مجدد تمدید خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73382
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.