امام جمعه جیرفت: فضای مجازی خط مقدم مقابله با دشمن است

امام جمعه جیرفت گفت: امروز فضای مجازی خط مقدم مقابله با دشمن است لذا تمام مسئولان باید به این موضوع مهم توجه کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای جیرفت افزود: امروز مرزها فقط فیزیکی نیستند و خط مقدم ما حضور پررنگ، هنرمندانه، پرتوان و عالمانه در فضای مجازی است لذا باید از مرزهای عقیدتی و فرهنگی در جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن حراست کرد.

وی اظهار داشت: باید نسبت به ارزش‌ها و راه شهدا حساس باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه جیرفت با تاکید بر اینکه بهترین امر به معروف‌ها، برگزاری یادواره شهدا است گفت: شهدا نگهبان و پاسدار مرزهای الهی هستند و با تاسی از خاتم الانبیا (ص) در میان مردم و محرومان بوده و مشکلات آن ها را حل می‌کردند.

وی اظهار داشت: شهدا تربیت شده مسجد، نماز و فرهنگ عبادت هستند که بندگی آن ها در جبهه‌ها به اوج خود رسید و همواره اهل ذکر خدا بوده‌اند که بالاترین مرتبه آن ذکر عملی و فراموش نکردن خدا در دو راهی‌های پیش رو است.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه خداوند جان شهدا را خریده و بهشت جاودان را به آنان ارزانی می‌دارد اظهار داشت: آثار معنوی یادواره شهدا در زندگی بانیان نیز ملموس خواهد بود.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا، نثار جان را درک کرده‌اند که به مراتب از شنیدن و فهم این مطلب بالاتر و سخت‌تر است.

وی با اشاره به اینکه شهدا از مکروهات و مباحات توبه کرده‌اند که در شمار توبه اولیای الهی است و این با توبه از گناه بسیار متفاوت است افزود: ما نیز با تاسی از شهدا باید هرگاه متوجه اقدام نادرست خود شدیم توبه کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78149
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.