بازگشایی شهربازی کرمان در نوروز امسال

مدیرعامل شهربازی کرمان گفت: مجموعه روباز ۸ هکتاری شهربازی کرمان با دریافت مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایام نوروز بازگشایی می شود.

به گزارش کرمان نو، روح‌الله مطهری به برگزاری جلسات ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا پرداخت و گفت: با تأیید این ستاد و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، با بازگشایی مجدد شهربازی کرمان موافقت شد.

او می گوید: شهربازی کرمان از تاریخ دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پذیرای شهروندان و مهمانان نوروزی است.

مدیرعامل شهربازی کرمان زدن ماسک را برای ورود به شهربازی و استفاده از وسایل بازی اجباری دانست و گفت: شهربازی ۸ هکتار مساحت دارد و به اندازه یک سوم ظرفیت پذیرش، اجازه ورود داده شده است.

به گفته او مردم برای ورود به شهربازی باید کارت واکسن کرونا  به‌همراه داشته باشند و تمامی کارکنان شهربازی واکسینه و کنترل شده‌اند و آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

مطهری رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم را لازم دانست و به علامت‌گذاری فاصله اجتماعی در کنار هر دستگاه اشاره کرد و گفت: در کنار هر کدام از وسایل بازی، دستگاه ضدعفونی‌کننده گذاشته شده است؛ بنابراین، استفاده‌کنندگان باید قبل و بعد از استفاده از وسایل بازی دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

او یکی از اقدامات مهم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی را حذف بلیط کاغذی عنوان کرد و گفت: برگ رسید پرداخت هزینه استفاده از وسیله بازی از طریق دستگاه  کارتخوان در واقع به‌عنوان بلیط است و به هیچ عنوان پول نقد دریافت نمی‌شود.

مدیرعامل شهربازی کرماناز ضدعفونی و گندزدایی وسایل بازی شهربازی در ۲ نوبت صبح و عصر خبر داد و گفت: رستوران‌ها و دکه‌های عرضه مواد غذایی نیز تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند و ملزم به رعایت بهداشت هستند.

او درخصوص ایمنی وسایل بازی گفت: از سوی اداره استاندارد، از شهربازی کرمان بازدید شده و پس از بررسی دستگاه‌های موجود، مجوز‌های لازم گرفته شده است.

به گفته مطهری دستگاه‌های شهربازی کرمان نیز تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

او از جانمایی ۳ سفره هفت‌سین در ورودی شهربازی خبر داد و گفت: این ۳ سفره هفت‌سین، در مجموعه پارکینگ شهربازی اجرا و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیر شهربازی کرمان اقداماتی از جمله بازسازی و تعمیر دستگاه‌ها، نصب تابلو‌های اطلاع‌رسانی درخصوص دستورالعمل های بهداشتی، پیشگیری از ابتلا به کرونا و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی با نشانه‌گذاری روی زمین و صندلی‌ها را از جمله اقدامات شهربازی کرمان اعلام کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86573
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.