مدیرکل امور شهری استانداری کرمان:


با ساخت و ساز خارج از محدوده و طرح تفصیلی شهر برخورد شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان می‌گوید: حاشیه‌نشینی باید در نطفه خفه شود و اگر از همان ابتدا با ساخت و سازهای خارج از محدوده و طرح تفصیلی شهر برخورد شود از فروش اراضی تصرفی به افراد مهاجر و بی‌بضاعت جلوگیری می‌شود.

امیر جهانشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح برای نخستین مرتبه در مجموعه شرکت های تابعه وزارت نیرو توسط روابط عمومی این شرکت و با هدف تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی و تسریع در خدمات رسانی بهتر به مردم با شعار جهادخدمت در صنعت برق و با اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم انجام  می‌شود.

وی تصریح کرد: با استقرار میز طرح همراه با مردم در محل ادارات خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان مشترکین محدوده شمال استان  می‌توانند از این امکان به عنوان تریبون استفاده نمایند و با درج نظرات، ایده ها، پیشنهادات، شکایات و انتقادات، صدای خود را به مسئولان شرکت برق برسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار داشت: میز طرح همراه با مردم در جهت نزدیک تر کردن ارتباط مردم با مسئولان ایجاد شده تا حداکثر شفافیت در فرایند انجام کارها و اطلاع رسانی خدمات و ارتباط مستمر را با مشترکین و مردم ایجاد نماید.

وی بیان کرد:  طرح همراه با مردم برای الگوبرداری به وزارت نیرو ارائه شده که تا با برنامه ریزی، بتوانیم خط توسعه و تحول و پیشرفت صنعت برق را با مشارکت خود مردم و سرمایه گذاری دولت شاهد باشیم.

جهانشاهی تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان فرصت حضوردر این شرکت و طرح مسائل  مردمی را پیدا  نمی‌کنند از طریق این طرح  می‌توان صدای مردم رابه گوش مسئولین صنعت برق رساند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم با مشارکت جدی دراین طرح یار توسعه و پیشرفت شبکه  و خدمات رسانی بهتر توزیع برق استان کرمان باشند.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تامین و ارائه خدمات مشترکان برق هفت شهرستان حوزه شمال کرمان را به عهده دارد و بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات این شرکت بهره مند  می‌شوند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38150
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.