برخوردار بودن 66 درصد جمعیت استان از نعمت گاز

منوچهر فلاح  در آئین افتتاح گاز رسانی بخش کوهساران و بخش مرکزی شهرستان راور با حضور سرپرست استانداری کرمان گفت: گاز محور توسعه و زمینه ساز اشتغال بوده که موجب ارتقای رفاه عمومی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که از 71 شهر استان کرمان، هم اکنون 50 شهر تحت پوشش گاز هستند، تصریح کرد: از 21 شهر فاقد گاز، 12 شهر در حال حاضر پیمانکار برای آنها انتخاب، 4 شهر پیمانکار آنها به زودی انتخاب و مابقی نیز در مرحله طراحی برای گازرسانی به آنها می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد: از 2 هزار و 500 روستایی که در استان کرمان وجود دارد، 930 روستای آن تحت پوشش گاز هستند ضمن آنکه پیمانکار 284 روستا در حال فعالیت، 126 روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و مابقی در حال طراحی هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از برخوردار بودن 66 درصد جمعیت استان از نعمت گاز خبر داد و بیان کرد: 90 درصد جمعیت کشور تحت پوشش گاز هستند، شایان ذکر است که 30 صنعت بزرگ استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

فلاح به پروژه گازرسانی بخش کوهساران و بخش مرکزی شهرستان راور اشاره و ادامه داد: 96 روستای استان و شهر هجدک در هفته دولت در استان کرمان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که 87 میلیارد تومان هزینه این پروژه ها شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19368
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.