برخوردبا 176 واحد صنفی متخلف در جنوب کرمان

رییس سازمان صمت جنوب کرمان از برخورد قانونی با ۱۷۶ متخلف صنفی طی طرح ویژه بازرسی نوروز ۹۹ خبر داد.

مسلم مروجی فرد گفت:: از اول اسفند ماه سال گذشته، در قالب 110 گشت مشترک از 6 هزار 930  واحد صنفی جنوب کرمان بازرسی شد.

وی افزود: طی این گشت های بازرسی، 176 واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده‌ های تخلف آنها به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 91 میلیون ریال، تكميل و جهت طی مراحل قانونی به تعزيرات حكومتي ارسال شد.

وی ادامه داد: در طول اجرای طرح نظارتی، 260 مورد گزارش مردمی به این سازمان رسیده که 70 درصد گزارش ها از طریق تماس با سامانه 124 معاونت بازرسی بوده است.

مروجی فرد در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بازار جهت برخورد با متخلفان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در این مدت 12 واحد بهداشتی شامل داروخانه و کالای پزشکی که تخلف صنفی داشته اند شناسایی و پرونده تخلف آنها به مبلغ 135 میلیون ریال تکمیل شده است.

رییس سازمان صمت جنوب کرمان گفت: کلیه فروشندگانی که براساس دستور استاندار کرمان و مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است باید موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آنها نیز جلوگیری می شود.

مروجی فرد از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=45767
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.