برگزاری گردهمایی انتخاباتی، فقط در محل‌های تعیین‌شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

فرماندار جیرفت از تعیین مکان های روباز برای برگزاری گردهمایی ها، جلسات و تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “ابوذر عطاپور وزیری” ضمن دعوت آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات پیش رو بر لزوم مشارکت هر چه تمامتر جوانان تاکید کرد و گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان‌ بهداشت سه مکان از جمله زمین چمن ورزشگاه تختی، محوطه مصلی و زمین چمن مجموعه ورزشی شهید زحمتکشان جیرفت برای برگزاری گردهمایی های انتخاباتی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری تعیین شده است.

وی از برگزاری گردهمایی های انتخاباتی در سه مکان روباز یاد شده و با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت خبر داد و افزود: هرگونه گردهمایی انتخاباتی در این مکان ها صرفا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بلامانع است در غیر این صورت از برگزاری برنامه جلوگیری خواهد شد.

رییس شورای تامین شهرستان جیرفت برگزاری هرگونه گردهمایی و جلسه انتخاباتی خارج از مکان های اعلام شده را ممنوع عنوان کرد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در اولویت هستند.

وی از معرفی مکان های روباز برای برگزاری جلسات انتخاباتی به مسئولان ستاد نامزدهای شورای شهر و ریاست جمهوری خبرداد و بیان کرد: مسوولان ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت هر چه تمامتر دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنند زیرا علاوه بر جلب مشارکت، سلامت عمومی مردم نیز باید مدنظر باشد.

عطاپور مقابله با کرونا را مستلزم مشارکت آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: اگر چه مسئولان ذیربط همه تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو به کار خواهند گرفت اما با توجه به شرایط ویروس کرونا و دمای هوا در جنوب کرمان فقط با همراهی مردم می توانیم انتخابات پُرشوری را برگزار کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72142
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.