فعالیت ۴۵۰ هزار دانش‌آموز کرمانی در کلاس‌های مجازی اوقات فراغت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی می شود، بیش از ۴۵۰ هزار دانش‌آموز این استان از طریق فضای مجازی در فعالیت‌های اوقات فراغت فعالیت کنند گفت: زیرساخت‌های لازم برای ۳۰ هزار پایگاه اوقات فراغت در شبکه شاد هدف‌گذاری و ایجاد شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، صدیقه مرادی افزود: دانش‌آموزان از ۱۶ خردادماه سال جاری، با ثبت نام در سامانه همگام می‌توانند در فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان که در بستر شبکه شاد انجام می شود، شرکت کنند.

وی به برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، با توجه به شرایط کرونا اشاره و تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم اوقات فراغت خوبی را برای این قشر رقم بزنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: کانون‌های ورزشی و فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، مدارس، پژوهش‌سراها و کتابخانه‌ها دست به دست هم داده اند تا بتوانیم ظرفیت‌هایی مناسب اوقات فراغت دانش آموزان را در شبکه شاد ایجاد کنیم.

وی با اعلام اینکه ثبت نام پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان تا ۱۵ خردادماه ادامه داشت اظهار داشت: بعد از اتمام ثبت نام در سامانه همگام، کلاس بندی‌ها در شبکه شاد آغاز می‌شود.

مرادی گفت: مدیران طی جدول زمان بندی اعلام شده فرصت داشتند نسبت به تعریف دوره اقدام کنند و بعد از آن باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا دانش‌آموزان با ورود به سامانه همگام نسبت به ثبت نام در کلاس‌ها اقدام کنند که ثبت نام دانش‌آموزان تا اول تیرماه ادامه خواهد یافت و پس از آن شبکه شاد با ایجاد پنجره ای در صفحه اصلی شاد “پایگاه تابستانی من” را مانند “مدرسه من” ایجاد می‌کند و با انتقال اطلاعات از سامانه همگام به شاد، شبکه شاد قادر خواهد بود طبق کلاس‌های تعریف شده در سامانه همگام توسط مدیران پایگاه‌های تابستانی، گروه‌های کلاسی را ایجاد و در دسترس آن ها قرار دهد.

وی ادامه داد: لذا دانش‌آموزان باید تا اول تیرماه در سامانه همگام و در کلاس‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72146
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.