هم زمان با ایام شهادت حضرت رقیه و اولین چهارشنبه رضوی ماه صفر  و در آستانه اربعین حسینی انجام شد:


تجدید میثاق مدیر مرکز امورخادمین آستان قدس رضوی  با سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی

گلزار شهدای کرمان در آستانه اربعین حسینی میزبان مدیر مرکز امورخادمین آستان قدس رضوی بود.

به گزارش کرمان نو، مهدی رضوی کیا، به همراه مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان کرمان باحضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

وی در سفر خود به کرمان از سامانه ارجاع سلامت رضوی بازدید و با اعضای شورای هماهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین در آخرین برنامه سفر خود در کرمان در جمع مسئولین کانون های تخصصی خدمت رضوی در خانه فرهنگ رضوی کرمان حضور یافت و در خصوص مسائل وبرنامه های امور خادمین و خادمیاران آستان قدس رضوی بحث و تبادل نظر شد.

رضوی کیا از پایش خادمیاران رضوی خبر داد و گفت : در طرح پایش خادمیاران غیر فعال به یاوران رضوی تنزل پیدا میکنند و همچنین یاوران رضوی که بیش از شش ماه خدمت مداوم و فعال داشتند با تایید امورخادمیاری در استان به خادمیار ارتقاء پیدا میکنند.

وی همچنین از اختصاص سهمیه جذب یاوران رضوی به استان ها خبر داد و گفت : این طرح در استان کرمان نیز از هفته آینده به صورت مرحله ای  شروع خواهد شد.

شایان ذکر است که در استان کرمان بیش از هشت هزار نفر به عنوان خادمیار رضوی مشغول خدمت به محرومین و نیازمندان در قالب کانون های تخصصی و عمومی میباشند

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96249
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.