توجه و مراقبت در عدم استفاده ابزاری از مددجویان در عرصه رقابت های انتخاباتی

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان؛ یحیی صادقی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان که با حضور معاونان و مدیران کمیته امداد سطح استان برگزارشد، به فضای جامعه و التهابات ناشی از انتخابات پیش رو و هم چینن اهمیت شرکت در این انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و تجلی اراده مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان در تعیین سرنوشت مسایل کلان کشور است.
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات و مشارکت حداکثری آنان مهم ترین عامل در تحقق اهداف عالی نظام اسلامی به ویژه مبارزه با فقر و محرومیت است.
صادقی هر دو انتخابات پیش رو شامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در مقیاس خود دارای اهمیت دانست و بر ترغیب و تشویق حضور حداکثری مردم در انتخابات به دور از جهت دهی و ورود به مسائل حاشیه ای و هم چنین پرهیز از همراهی و دخالت در امور شبهه ناک انتخاباتی تاکید کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با تاکید براین که کمیته امداد وارد فضای سیاسی انتخابات نخواهد شد، ضمن دقت و توجه بر عدم استفاده ابزاری از مددجویان در عرصه رقابتهای انتخابات خواستار مراقبت جدی و پیشگیری از بهره برداری ابزاری و سیاسی از محرومیت های مادی و غیر مادی خانواده های تحت حمایت در جریان رقابت های انتخاباتی از سوی گروهها ، احزاب ، جناح ها و تشکل های صنفی در این رابطه شد.
وی تصریح کرد: ما جفا می دانیم که مددجوی تحت حمایت مورد سوء استفاده ابزاری قرار گیرد و به همین منظور به طور جدی از استفاده ابزاری از مددجویان در عرصه انتخابات مراقبت و نظارت و این موضوع را رصد و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد جدی خواهیم کرد وی افزود نباید فضای سیاسی ارزش جایگاه خدمت رسانی به محرومان را خدشه دار کند.
صادقی اصل کار و هدف اصلی کمیته امداد را خدمت رسانی، گره گشایی و حل مشکلات محرومان و نیازمندان در اسرع وقت دانست و افزود: همه ما در کمیته امداد مددکار هستیم و باید نسبت به رفع مشکلات مددجویان تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در راستای توانمندسازی محرومان و تحقق شعار سال از اهداف مهم کمیته امداد است که باید با جدیت و کار جهادی در این زمینه تلاش کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان با توجه به شعار سال خواستار خرید کالاهای مصرفی ایرانی در حمایت از تولید داخل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.