رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد:


خیران عنبرآباد ۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد از کمک ۵ میلیارد ریالی خیرین این شهرستان به زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاران مالی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، ابوذر داوریان در آئین جشن گلریزان عنبرآباد که با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، رؤسای ادارات و خیرین نوع دوست این شهرستان برگزار شد، گفت: این جشن باشکوه با حمایت و همدلی همه مدیران شهرستان عنبرآباد و اعضای ستاد برگزاری جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد برگزار شده است.

وی با قدردادنی از همه کشاورزان، صنعت گران و بازاریان خیر شهرستان، بیان کرد: خیرین عنبرآبادی در سالیان گذشته با همتی بلند در جشن گلریزان شرکت کرده و بانی آزادی و رهایی تعداد زیادی از بدهکاران مالی و زندانیان غیر عمد بوده‌اند.

وی تصریح کرد: فضای معنوی ماه مبارک رمضان، ماه همدلی در جامعه اسلامی است و فرصت مغتنمی برای توسعه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به شمار می‌رود.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد همچنین با اشاره به کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان، گفت: در سال گذشته، طی پنج مرحله بسته‌های حمایتی در اختیار خانواده‌های زندانیان نیازمند قرار گرفته است که این مهم حاصل همدلی مسئولین و خیرین عنبرآبادی در انجام این امر خیر و خداپسندانه بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87889
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.