به میزبانی رفسنجان


دومین مسابقه ملی حفظ قرآن ویژه سالگرد سردار دل‌ها فراخوان داد

دومین مسابقه ملی حفظ قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود و علاقه مندان تا ۳۰ آذرماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مسابقه ملی قرآن که ثبت نام آن از ۱۳ آذرماه جاری شروع شده در این دوره با محوریت حفظ سوره هود و معارف و مفاهیم آن با همکاری موسسه مکتب القاسم زیرمجموعه هیات کربلای شهرستان رفسنجان و نیز مجتمع مس سرچشمه برنامه ریزی شده است.

ثبت نام در این مسابقه برای عموم آزاد و از طریق لینک https://sarcheshmeh.nicico.com/quran قابل انجام است؛ زمان برگزاری مسابقه نیز به صورت مجازی در اواسط دیماه امسال اعلام شده است.

روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مستقر در رفسنجان گفت: نخستین دوره این مسابقه ملی سال گذشته در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه حفظ سوره های جمعه و صف برگزار شد که علاوه بر شرکت کنندگان کشورمان، از کشورهایی مانند لبنان، عراق و پاکستان نیز در این رویداد شرکت کردند.

به گفته وی به نفرات اول تا پنجم در این مسابقه تا ۱۰ میلیون تومان و به ۱۲۰ برگزیده دیگر جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اعطا خواهد شد.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80985
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.