فراخوان سوگواره عکس عاشورایی ده زیار تمدید شد| تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است

دبیر اجرایی سوگواره عکس عاشورایی ده زیار گفت: مهلت ارسال اثر به این سوگواره به دلیل استقبال عمومی و تماس های مکرر علاقه مندان تا ۱۱ آذرماه جاری تمدید شد.

به گزارش کرمان نو، ثارالله انکوتی دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار عکاسی به سوگواره با توجه به درخواستهای زیادی که وجود دارد تمدید شده است افزود: مهلت شرکت عکاسان در این مسابقه عکس عاشورایی تا ۵ آذر ماه بود که بنا به تصمیم ستاد برگزاری سوگواره در پی تماس های مکرر علاقه مندان تا پایان وقت اداری پنجشنبه ۱۱ آذرماه جاری تمدید شد.

ثارالله انکوتی با بیان اینکه این سوگواره عکاسی در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای (موبایلی) برگزار می شود افزود: در بخش حرفه‌ای به نفر اول مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۷ میلیون ریال و در بخش موبایلی به نفر اول مبلغ ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفر سوم مبلغ ۵ میلیون ریال به همراه لوح و تندیس سوگواره تقدیم می‌شود.

وی از ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه سوگواره تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد اثر در مدت حدود ده روز به دبیرخانه سوگواره عکس انجام شده و درخواستهای زیادی برای تمدید مهلت ارسال عکس بوده است.
دبیر اجرایی دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با تاکید بر اینکه مهلت تعیین شده به هیچ وجه غیر قابل تمدید است، خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از پایان زمان مهلت ارسال آثار، کار کدگذاری فایل عکس های رسیده به دبیرخانه سوگواره، انجام و برای انتخاب عکس های برتر، تقدیم هیئت داوران می شود.

وی با بیان اینکه دبیر تخصصی سوگواره آقای احمدیزاده و آقایان عادل پازیار، اصغر خمسه و اکبر توکلی داوران دومین دوره سوگواره عکس عاشورایی ده زیار هستند گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی ده زیار باید از طریق شماره همراه ۰۹۱۳۱۹۵۳۶۴۶ در فضای مجازی و به صورت فایل ارسال شود.
انکوتی با تشکر از همه برگزار کنندگان این سوگواره به ویژه اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع تصریح کرد: با توجه به منابع مالی محدود نذر فرهنگی تعداد زیادی از هنرمندان و همکاری خودجوش آنها در برگزاری سوگواره قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با همکاری و مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار میشود افزود: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) ده زیار در برگزاری این سوگواره همکاری و مشارکت دارند.
دبیر دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار یادآور شد: آثار باید با فرمت jpg و حداقل dpi ۳۰۰ با حداقل اندازه ۲۵۰۰ پیکسل (برای ضلع بزرگ) ارسال شده و کیفیت مناسب جهت چاپ در ابعاد ۷۰×۵۰ را داشته باشد و آثاری که کیفیت مذکور را نداشته باشند به مرحله داوری وارد نمی‌شوند.
انکوتی اظهار داشت: زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سوگواره در هر دو بخش حرفه ای و موبایلی شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ مصادف با ایام فاطمیه (س) تعیین شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80492
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.