راه‌اندازی شورای راهبردی گامی در راستای رفع مشکلات کلان جیرفت است

رئیس شورای راهبردی جیرفت از آغاز به کار این شورا خبر داد و گفت: شورای راهبردی این شهرستان با هدف انسجام در تمامی سطوح مدیریتی برای رفع مسائل و مشکلات کلان جیرفت راه‌اندازی شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای راهبری شهرستان جیرفت افزود: نمایندگان مردم در خانه ملت باید حق‌گرا و وکلای شایسته مردم باشند.

وی اظهار داشت: فهرست مشکلات بر اساس اولویت‌ تدوین و متناسب با نیاز از مسوولان مربوطه به منظور حضور در نشست‌های شورای راهبردی جیرفت دعوت می‌شود.

رئیس شورای راهبردی شهرستان و امام جمعه جیرفت تصریح کرد: وحدت و همبستگی در تمامی سطوح مدیریتی برای حل مسائل کلان شهرستان مهمترین هدف فعالیت این شورا به شمار می‌رود.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: مسائل مورد نظر شورا با همدلی و انسجام و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در تمام سطوح تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

شورای راهبردی جیرفت، طلایه‌دار مطالبه‌گری کلان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: بررسی‌های کارشناسی بیانگر آن است حدود  ۶۴ درصد از مشکلات با تأمین زیرساخت‌های لازم در بخش های مختلف برطرف می‌شود.

ذبیح‌الله اعظمی افزود: می‌توان مدعی شد، حدود ۵۰ درصد از مشکلات جنوب استان کرمان مربوط به حوزه کشاورزی است.

نماینده مردم جیرفت در خانه ملت تصریح کرد: شورای راهبردی این شهرستان باید طلایه‌دار مطالبه‌گری معقول و منطقی برای حل مسائل کلان جیرفت در سطوح شهرستانی، استانی و ملی باشد.

شورای راهبردی، نقطه عطفی در وحدت و یکپارچگی

فرماندار جیرفت نیز گفت: شکل‌گیری شورای راهبردی این شهرستان را می‌توان نقطه عطفی در وحدت و یکپارچگی تمامی مسوولان برای حل مسائل کلان برشمرد.

ابوذر عطارپور وزیری افزود: جدیت و پشتکار این شورا سرفصل نوینی را در گره‌گشایی از مشکلات، جلوگیری از هدر رفت منابع و احیای طرح‌های کلان بر زمین مانده رقم خواهد زد.

فرماندار جیرفت ابراز داشت: شورای راهبردی باید تدوین سند چشم انداز و پرهیز از تمرکز بر امور جزئی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

شورای راهبردی مسائل استراتژیک جیرفت را سامان می‌دهد

شهردار جیرفت نیز هم‌افزایی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعال را خواستار شد و گفت: ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در جیرفت نهفته است که باید در اسرع وقت احصا و فعال شوند.

محمود معناصری، تاسیس شورای راهبردی شهرستان جیرفت را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در مسوولان برای عبور از مسائل دانست و افزود: مباحث استراتژیک این شهر و شهرستان با جامع‌نگری، انسجام و پشتکار مسوولان عالی سامان می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80422
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.