رتبه برتر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به کرمان رسید

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: ۲ تیم تولید محتوا در بخش‌های پویانمایی از کرمان و نرم‌افزار از رفسنجان، رتبه برتر کشوری مرحله نهایی سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را از آن خود کردند.

به گزارش کرمان نو، حسین باقری با اشاره به برگزاری مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای بسیج در تهران گفت: تیم های شرکت کننده در این رویداد در سه رشته بازی های رایانه ای، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان تصریح کرد: تیم های شرکت کننده از استان کرمان موفق به کسب رتبه اول و سکو قهرمانی در دو رشته انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه شدند که این مهم امری بی سابقه در دو رویداد گذشته بوده است و این کسب رتبه را به جامعه هنری استان تبریک می گویم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمان شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان را با تعبیر «کرمان قهرمان پرور» یاد کردند، ادامه داد: این مسئله نشان دهنده این است که کرمان همان گونه که در دوران جنگ سخت هشت ساله و در دیگر مقاطع مختلف تاریخی دیگر ولایتمدار بوده، در عرصه هنری و جنگ نرم پیشتاز و الگوست.
باقری خاطر نشان کرد: مرحله مقدماتی سومین رویداد تولید محتوای بسیج در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در چهار رشته موشن گرافی و کلیپ، بازی های رایانه ای، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه از تاریخ 12 لغایت 14 آبان ماه برگزار شد که آثار برگزیدگان این مرحله به تهران ارسال شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80618
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.