زوج‌های جوان کرمانی «میهمان» امام مهربانی‌ها شدند

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در استان کرمان از اعزام ۲۱ زوج‌ کرمانی به مشهد مقدس در قالب طرح «همسایه» خبر داد.

به گزارش کرمان نو، خانم حلیمه زمانی، مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در استان کرمان گفت: طرح «هم‌سایه» بخشی از طرح بزرگ «زندگی به سبک رضوی» ویژه زوج‌های جوان است که با میزبانی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

وی از اعزام ۲۱ نفر از زوج‌های جوان استان کرمان از شهرستان های نرماشیر، بم ، فهرج ، ارزوئیه ، جیرفت، سیرجان و راور به مشهد مقدس خبر داد و افزود: این زوجین برای بهره‌مندی از برکات و معنویت زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و استفاده از کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی به سبک رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.
زمانی ادامه داد: این زائران در زائر شهر رضوی به مدت سه روز اسکان می یابند و یک وعده غذا نیز مهمان سفره پر برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مهمانسرای حرم رضوی خواهند بود.
مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در استان کرمان بیان کرد: زوج های جوان در این مدت علاوه بر بازدید از اماکن دینی و تاریخی مشهد مقدس از برنامه های تبلیغی ، مذهبی در حرم مطهر رضوی بهره مند می شوند.
شایان ذکر است تاکنون نزدیک 300 زوج کرمانی توسط دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان کرمان به مشهد مقدس اعزام شده اند.

8850ab8a 6813 43ef ab43 a1da415226cd

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85675
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.