اعزام زوج‌های کرمانی به مشهدمقدس در قالب طرح «همسایه»

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان از اعزام  زوج های کرمانی در قالب طرح ملی «همسایه» به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش کرمان نو، به گفته  خانم حلیمه زمانی  این زوج‌ها به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان کرمان برای بهره‌مندی از برکات و معنویت زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و استفاده از کلاس‌های آموزشی آداب زیارت و مهارت‌های زندگی به سبک رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.
مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی کرمان افزود: این زائران در زائر شهر رضوی به مدت سه روز اسکان خواهند یافت و از خوان و سفره پر برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  متنعم خواهند شد.
وی گفت: در مدت ۳ روز اقامت، زوج های جوان از گنجینه قرآن آستان قدس رضوی و کارگاه شمیم رضوان بازدیدخواهند کرد و همچنین مراسم جشنی در رواق حضرت زهرا(س) برای زوج های جوان برگزار و هدیه متبرک رضوی به آنان اهدا می‌شود.
زمانی گفت: هر زمان زوج های جوان نیاز به مشاوره داشته باشند ،توسط مشاورین به آنان مشاوره داده خواهد شد و از آنان حمایت مادی و معنوی می شود.
گفتنی است، این دومین اعزام زوجین کرمانی بعداز دوسال وقفه به خاطر بیماری کرونا به مشهد مقدس میباشد که این زوجین از شهرستان های کوهبنان ، نرماشیر، کهنوج ، زرند، رفسنجان ، شهداد، کرمان ،ریگان، رودبار ، عنبرآباد ، راور ، رابر و شهربابک هستند.

dea47980 6ff6 430c a0e1 9bcc01270b68


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91373
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.