ساختمان پلیس‌راه قلعه‌گنج پول دارد، زمین ندارد

فرمانده پلیس راه قلعه گنج- بشاگرد گفت: اعتبار احداث ساختمان پلیس‌راه این شهرستان تخصیص پیدا کرده است و تنها مساله تعیین و واگذاری زمین به منظور احداث ساختمان است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سروان مرتضی امیری دوماری افزود: در صورتی که مالکان بومی و سایر ادارات قولنامه و سند واگذاری زمین را به ما بدهند عملیات احداث ساختمان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از اهالی برای واگذاری زمین پیشقدم شده اند اما هنوز سند واگذاری دریافت نکرده ایم و اگر نتوانیم سند زمین و محل احداث را طی مدت معین تحویل بگیریم و تعیین کنیم اعتبارات موجود از دست خواهد رفت.

فرمانده پلیس راه قلعه گنج اظهار داشت:: طول کل راه های اصلی و فرعی روستایی زیرحوزه و کنترل پلیس راه قلعه گنج یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر است.

به گزارش ایرنا این درحالی است که فرماندار قلعه گنج نیز تاکید کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ساختمان پلیس‌راه قلعه گنج – بشاگرد اختصاص یافته است و در انتظار تعیین و تحویل مکان هستیم.

محمد فلاح کهن با بیان اینکه ۲ نقطه برای احداث ساختمان پلیس راه قلعه گنج در نظر گرفته شده است افزود: نقطه اول در مسیر قلعه گنج به کهنوج قرار دارد که در دهستان سرخ قلعه قطعه زمینی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: نقطه دوم در مسیر قلعه گنج – چاه دادخدا و رمشک یا مسیر قلعه گنج- بشاگرد و در روستا چاه لک و نزدیک به سه راهی چاه لک واقع شده که یکی از مالکان بومی و اهالی روستا برای اهدای زمین اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار قلعه گنج تصریح کرد: باتوجه به اینکه در این مسیر پلیس راه وجود ندارد و تردد خودروهای عبوری از مسیر سیستان و بلوچستان، بشاگرد و رمشک به طرف قلعه گنج و بندرعباس نیز وجود دارد، احتمال اینکه ساختمان پلیس راه قلعه گنج در روستای چاه لک احداث و استقرار پیدا کند بیشتر است.

وی با بیان اینکه کارشناسی های فنی از طریق پلیس و اداره راهداری نیز در حال انجام است اظهارداشت: در نظر داریم کلنگ احداث ساختمان پلیس راه قلعه گنج را طی ماه های آینده به زمین بزنیم و عملیات احداث ساختمان پلیس راه را شروع کنیم.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90168
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.