سرکشی به روستاها، دستور استاندار کرمان به فرمانداران

استاندار کرمان در نشست با فرمانداران استان، سرکشی به روستا‌ها را با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد تاکید قرار داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدمهدی فداکار در نشست فصلی “ایران قوی” ویژه فرمانداران استان کرمان گفت: شان مسئول در جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری و خدمت به مردم است.

او می گوید: جمهوری اسلامی قدرتمند در صحنه بالا آمده است و مسئولیت‌ها فرصتی است که باید به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهیم.

استاندار کرمان گفت: این ارتباط به شناسایی و حل بسیاری از مشکلات مردم درکمترین زمان ممکن کمک می‌کند.

فداکار ارتباط با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، تعامل با رسانه‌ها، مشورت با نخبگان و جوانان را نیز از ضروریات کاری فرمانداران برشمرد .

او می گوید: باید سرکشی به روستا‌ها با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در دستور کار باشد.

استاندار کرمان گفت: الزامات خاص هر شهرستان به تدبیر فرمانداران است، ضمن اینکه ظرفیت‌های مختلف گردشگری در روستا‌ها و مناطق بهترین فرصت برای پیشرفت مناطق است که باید نگاه ویژه‌ای به این صنعت داشت.

فدارکار گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها با پیشرفت بالای ۵۰ درصد و با اولویت در پروژه‌های سفر ریاست جمهوری می‌توان لحاظ کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این جلسه گفت: ریا و خودنمایی و تکبر همراه قدرت از علت‌های اصلی برای دور شدن رضای خداوند است.

او می گوید: هر چه جایگاه‌ها به لحاظ ظاهری بالاتر رود، خود بزرگ‌بینی و تکبر ایجاد می‌شود و همین مولفه سبب خواهد شد که در رسیدن به هدف خدمت به مردم غفلت شود.

امام جمعه کرمان گفت: حرکت در مسیر ولایت، نجات‌بخش و راهگشا برای ایجاد ایرانی قوی خواهد بود.

در نشست یک روزه فرمانداران استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری در حال برگزاری است، معاونان سیاسی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، مدیران ستادی استانداری اهم مباحث کاری را مطرح خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90431
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.