سفرهای کاری و یک بام و دو هوای استانداری کرمان

معاون استاندار کرمان درحالی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که به خاطر شیوع کرونا از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند که استاندار کرمان تاکید کرده بازدیدهای خود را ادامه می‌دهد چرا که با برکت هستند.

تاکید به برگزار نکردن جلسات پرازدحام و اجتناب از ماموریت‌های کاری بارها از سوی علوم پزشکی کرمان و ستاد کرونا مطرح شده است.

پیش از این رییس علوم پزشکی کرمان گفته بود نگاه مردم به مسوولان است و متاسفانه با برگزاری جلسات، افتتاحیه و بازدیدها در این دوره مواجه هستیم.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد روز قبل هم گفته جلسات پرازدحام رسمی و غیررسمی نیز یکی دیگر از تهدیدهاست و باید همه به این موارد توجه کنیم.

با توجه به حجم زیاد سفرهای استاندار کرمان در چندماه اخیر به نظر می‌رسد روی صحبت دکتر رشیدی بیشتر به سمت زینی‌وند و تیم همراه‌کننده او در سفرها باشد.

استانداری که در ۳ ماه اخیر بیش از ۲۰ سفر درون استانی داشته و معتقد است باید بازدید میدانی را در دستور کار خود قرار دهد.

البته زینی‌وند روز گذشته در نشست شورای اداری تاکیده کرده که بازدیدهایش را ادامه می‌دهد چرا که به اعتقاد او این بازدیدها با برکت هستند.

این اظهارنظر استاندار کرمان با دستور معاون او در تناقض است.

محمدصادق بصیری در این نشست گفته که سفرهای غیرضروری و ماموریت‌هایی که مهم تلقی نمی‌شود باید از دستور کار مدیران خارج شود و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی به مکاتبات ستاد استانی پاسخ بدهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66197
3 نظرات
  1. […] سفرهای کاری و یک بام و دو هوای استانداری کرمان […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.