شرق استان کرمان ۸۴ شهید امنیت را تقدیم نظام کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: شهرستان های شرق استان کرمان بیشترین شهید امنیت را تقدیم انقلاب کرده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سرهنگ«اکبر نجفی» پیش از ظهر امروز ۱۲ مهرماه در نشست خبری با گرامیداشت فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: احساس امنیت مقوله ایست که به عهده نیروی انتظامی است و احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است.

وی نقش رسانه ها را مهم دانست و گفت: رسانه ها نقش بسیار مهم و کلیدی در القای احساس امنیت داشته و توانسته اند به خوبی ایفای نقش کنند.

نجفی مطالب گری خبرنگاران در پیشبرد اهداف جامعه را مهم  دانست و بیان کرد: امروز می بینیم مطالبه گری یکی دیگر از اقدامات خبرنگاران است که در پیشبرد اهداف جامعه  نقش داشته و دیده می شود این مطالبه گری تا رسیدن به هدف ادامه می یابد چراکه رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم در ادامه گفت: امروز پلیس به سمت هوشمندسازی حرکت می کند و شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد: هوشمندسازی یکی از موضوعاتی است که باید در دستور کار تمامی سازمان ها قرار بگیرد.

نجفی اظهار کرد: امنیت یکی از مقوله هایی است که ما در کشور خود شاهدش هستیم و می بینم که در کشورهای همسایه ما این امنیت وجود ندارد و چه مشکلاتی برای شهروندان آن کشورها به وجود آمده است لذا باید شاکر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته نیروی انتظامی در شهرستان بم اشاره کرد و افزود: در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان کرد: بیش از ۸۴ شهید امنیت در شرق استان کرمان تقدیم نظام شده که عمده شهدای امنیت در کرمان متعلق به شرق استان است که در هفته نیروی انتظامی تجلیل خواهند شد.

وی گفت: در سال جاری در کشفیات مواد مخدر  ۲۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته توسط پلیس شهرستان داشتیم و طی شش ماهه نخست امسال بیش از شش تن کشفیات مواد مخدر صورت گرفته است.

نجفی تصریح کرد: در هفته گذشته در طرح ارتقاء امنیت و برخورد با قاچاقچیان مواد سوختی، بیش از ۶۵ هزار و ۸۵۰ لتیر سوخت قاچاق کشف و ۳۳ دستگاه حامل سوخت  تحویل دستگاه‌های  قضایی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77825
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.