شرکت‌های حفار، موظف به آسفالت محل حفاری‌های خود هستند

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان با اشاره به حفاری‌های ناشی از پروژه فاضلاب شهری گفت: به صورت کلی تمام شرکت‌های حفار بعد از انجام عملیات اجرایی حفاری، موظف به آسفالت محل حفاری‌های خود هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “رضا دادگرپور” در نشست عمومی شورای شهر کرمان افزود: شرکت‌های حفار مانند آب و فاضلاب موظف هستند کانال‌های ناشی از عملیات‌ اجراییِ خود را زیرسازی و آسفالت کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص شهرداری فقط ناظر پروژه‌ی آسفالت است و این کار را با جدیت و دقت انجام می‌دهد، مگر آنکه در خصوص عملیات آسفالت بعد از حفاری با شهرداری توافق دیگری داشته باشند.

دادگرپور تصریح کرد: البته بعد از انجام عملیات اجرایی توسط شرکت‌های حفار، باید یک ماه تا ۴۰ روز برای تست عملیات صبر کرد و سپس معبر آسفالت ‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان گفت: شهرداری برای پیشبرد کار و سهولت زندگی مردم، با این شرکت‌ها همکاری می‌کند.

ساخت پارک‌های مدیریت و کودک

وی در ادامه به ساخت پارک “مدیریت” اشاره کرد و افزود: برآورد ریالی پارک بانوان “مدیریت” با وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شده است.

دادگرپور ادامه داد: مناقصه‌ی اولیه برای حصارکشی برگزار شد، ولی متأسفانه شرکت‌کننده‌ای نبود و در حال برگزاری مناقصه‌ی دوم هستیم.

وی بیان کرد: برای پارک تخصصی “کودک” در انتهای خیابان سجادیه به وسعت ۱۰ هزار مترمربع نیز مناقصه برگزار شد، اما شرکت‌کننده نداشت و اکیپ ابنیه‌ی شهرداری کرمان شروع به‌کار کرد.

معاون شهردار کرمان با بیان اینکه ساختِ این پارک تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته، گفت: پایه‌های روشنایی، نیمکت‌ و آب‌نماها که هم به‌صورت موزیکال و هم ساده هستند، در حال نصب است.

وی درباره مرمت‌خانه شهر نیز بیان کرد: مطالعات مرمت‌خانه شهر انجام شده و تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود که برای تأیید به اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارسال می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.