با پایان مهلت ۱۰ ماهه؛


شورا ۲ ماه دیگر به پیمانکار پروژه تجلی فرصت داد

بنابر تصمیم شورای ششم کرمان، پیمانکار پروژه‌ی تجلی از 20 شهریورماه به مدت دو ماه، فرصت دارد این پروژه را به اتمام برساند.

تاخیر زیاد در اجرای پیاده‌راه‌سازی خیابان تجلی نارضایتی فراوانی را در شهر به وجود آورده و شورای ششم برای دومین بار در جلسه علنی به این موضوع پرداخت.

آن طور که نایب رییس شورای شهر کرمان صبح امروز دوشنبه -۲۲ شهریور- در جلسه علنی شورا گفت: طبق قرارداد اولیه، باید فردا سه‌شنبه این پروژه تمام می‌‌شده است!

محمود بابایی افزود: کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث‌فرهنگی شورا، در روزهای گذشته به این جمع‌بندی رسید که به پیمانکار مهلتی بدهد تا کار را تمام کند و اگر در موعد مقرر انجام نداد، با جریمه و تاخیر و دیرکرد به مراجع قانونی ارجاع شود.

او ادامه داد: همچنین تصمیم بر این شد که پیمانکار هر دو هفته یک‌بار روند کار را به شورا گزارش دهد، شهرداری هم گزارش هفتگی ارائه کند، طی دو ماه خیابان تجلی باید به‌طور کامل تمام شود و تا شش ماه پیمانکار کل پروژه‌ی میدان ارگ و خیابان تجلی را تحویل دهد.

محمدرضا کمساری، عضو کمیسیون عمران، شهرسازی و میراث‌فرهنگی اما گفت: پروژه دچار آسیب‌هایی است که در آینده نه کاربری‌ای که مدنظر گرفته شده را محقق می‌کند و نه دسترسی مناسبی دارد.

او افزود: پیشنهاد این است که بدون معطل کردن کار، آن بخش از پروژه که مقابل مغازه‌هاست انجام شود ولی طرح وسط خیابان و دور میدان ارگ در کمیسیونی ویژه با مشاور بررسی شود.

کمساری با بیان اینکه میدان ارگ کرمان را با میدان امام اصفهان مقایسه کرده‌اند، ادامه داد: نیاز است در این طرح بازنگری شود تا، حالا که 18،19 میلیارد تومان هزینه می‌شود، استفاده‌ی بهتری از آن صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76647
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.