عده‌ای بدون تعقل قول‌هایی را به مردم می‌دهند

علی ربیعی در نشست مشترک فرماندهی اقتصادی و کار گروه اشتغال استان کرمان ضمن بیان این نکته که با مطالعه دقیق و کارشناسی به دنبال این هستیم هیچ گونه اتلاف منابعی نداشته باشیم می گوید: عده‌ای حاضر هستند برای به قدرت رسیدن خود کشور را نابود کنند درحالی که دولت یازدهم اساس تفکراتش پیش بینی آينده است.

وی افزود: ما مخالف یارانه نقدی به همه افراد هستیم و یارانه را به سمت عقلانیت بردیم و باید سه دهک پایین را باید تقویت کنیم.

او تاکید می‌کند یارانه ای که نه به سمت اشتفال بیاید و نه به رفاه مردم  اشتباه است و ما سیاست صدقه ای را کنار گذاشتیم و به سمت سیاست فقرزدایی رفته ایم.

وی با اشاره به سیاست های دولت افزود که در سیاست رفاهی هم جهت دار حرکت کردیم و  بنای دولت روحانی رفتن به حوزه هایی است که دیده نشده.

وزیر کار آرامش را مسئله اصلی ایران و دولت دانست و معتقد است در سایه آرامش است که دولت  توانسته همدلی و همبستگی را بین دولت و ملت ایجاد کند.

وی با اشاره به صبحت های اخیر رییس جمهور  و برداشت های متفاوت از آن گفت: من به خوبی یادم هست رییس جمهور در ابتدا قول دادند که در عرض ۱۰۰ روز برنامه هایی دارند که تحول ایجاد کند حال شما ببیند با این جمله چه صحبت های که کردند.

ربیعی پیرو صحبت قبلی خود برنامه ۱۰۰ روزه خود برای تحول را بهبود دفترچه های بیمه دانست.

وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی برنامه‌های این وزارت خانه را برای اشتغال استان در سه زمینه تثبیت شغل، سرمایه گذاری‌های موجود و طرح تکاپو بیان کرد.

او با اشاره به طرح تکاپو در استان کرمان افزود: بر اساس رسته های تصویب شده استان را  منطقه بندی کردیم و در سال ۹۶ سه هزار شغل ایجاد می شود.

ربیعی تهیه سند اشتغال استان کرمان را نیز یکی از اقدامات خود بیان کرد که طرح آن تصویب شده و به زودی رونمایی می‌شود.

او با اشاره به آمار اشتفال استان در سال گذشته گفت: در سال گذشته حدود ۳۲ هزار ثبت شده در استان ایجاد شده که به اندازه نیمی از شغل ثبت شده شغل غیر ثبت شده ایجاد و حدودا ۵۰ هزار شغل هم در اختیار اتباع بیگانه است که نشان از پتانسیل خوب کرمان دارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11015
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.