فرهنگسازی اقتصادی باید از خانواده آغاز شود

فاطمه سادات حسینی افزود: معتقدیم با استفاده از ظرفیت های ادارات و با همکاری مدیران مجموعه ها می توان برنامه های متنوع و اثرگذاری را برای کارکنان و خانواده های آنها اجرا کرد.وی خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته اقتصادی، کارآفرینی و اصلاح الگوی مصرف به دنبال آن هستیم که سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج داده و خانواده ها را با ابعاد مختلف این موضوع آشنا کنیم زیرا بخشی از اقتصاد مقاومتی را از این رهگذر می توان در عرصه اجرایی محقق کرد.وی عنوان کرد: شورای راهبردی تحکیم و تعالی خانواده در استان کرمان با 2 رویکرد برون سازمانی و درون سازمانی تشکیل شده که در حوزه برون سازمانی کمیته های آموزش و پژوهش، فرهنگی و مناسبت ها، سلامت و بهداشت، ورزش و نشاط، اقتصادی، کارآفرینی و اصلاح الگوی مصرف و اطلاع رسانی و مستندسازی تشکیل شده است.

وی گفت: در حوزه درون سازمانی نیز تلاش شده با توجیه مدیران، آنها را به توجه بیشتر به کارکنان و خانواده آنها ترغیب کرده و برنامه ریزی ها را در این راستا انجام دهند.

حسینی بیان کرد: می خواهیم جلوی خیلی از بداخلاقی های اجتماعی گرفته شود و اگر این تعامل صورت گیرد، اتفاقات بسیار خوبی می افتد.

وی گفت: در شورای راهبردی تحکیم و تعالی بنیان خانواده به دنبال افزایش تعداد برنامه ها نیستیم بلکه به دنبال کیفیت برنامه ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به یقین می توان سبک صحیح زندگی را با استفاده از ظرفیت های موجود در بین خانواده ها ترویج داد.

نیمی از جمعیت استان کرمان را بانوان تشکیل می دهند و از این رو برنامه ریزی برای تعالی و تحکیم خانواده ها بصورت ویژه در این استان مد نظر قرار گرفته است.

استان کرمان با بیش از سه میلون نفر جمعیت در جنوب شرقی ایران قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16659
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.