مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه کرمان بر کرسی ریاست نشست

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان امروز در تالار برق برگزار شد.

صبح روز یکشنبه 28 مرداد مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید اوقاف و امورخیریه استان کرمان با حضور حسن علیدادی امام جمعه کرمان، حسین روحانی نژاد نماینده ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه، شوزب شیری مدیر کل بازرسی سازمان اوقاف وامورخیریه کشور، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استانداری وجمعی از مسولان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم روحانی نژاد ضمن تشکراز زحمات 14 ماهه تدینی مدیرکل سابق اداره اوقاف، گفت: وی روحانی وارسته، آشنا به اوقاف و قوانین و مقررات است. در این مدت تلاش‌های بسیاری را انجام داد و بر اساس تصمیم های گرفته شده ادامه خدمت خود را در استان سمنان انجام می دهد.

وی در ادامه به سیاست های اتخاذ شده در دوره جدید سازمان اوقاف برای ایجاد تحول در این سازمان اشاره کرد و گفت: تلاش می شود با انجام این ایده ها تحولاتی در سازمان اوقاف انجام گیرد.

در ابتدای مراسم هم تدینی مدیرکل سابق سازمان اوقاف کرمان ضمن خوش آمد به تمام مدعوین گرامی گزارش کوتاهی از اقدامات انجام گرفته در مدت 14 ماهه خدمت خود ارائه داد.

وی ادامه داد: در این مدت همه‌ کارکنان ما بومی بودند ۸هزار و200 رَقَبه را سنددار کردیم، ۱۵در صد افزایش نذورات داشتیم و 12میلیاد تومان هم صرف بقاع متبرکه استان شد. جلسات بصیرتی آموزشی ،۱۵۰ وقف جدید، ساماندهی بقاع متبرکه و۶۰۰ خادم هم از دیگر اقدامات انجام  شده است.

در بخش بعدی مراسم، امام جمعه کرمان توضیح داد: جابه‌جایی‌هایی که در مسولیت ها انجام می شود امری کاملا عادی است.                علیدادی، مدیرکل سابق اوقاف را  فردی با برنامه و تکلیف محور دانست و برای او در مسولیت جدیدش آرزوی توفیق کرد، وی هم چنین به مدیر کل جدید تبریک گفت و ادامه داد: امیدوارم با برنامه هایی که دارد گام موثری در راستای اوقاف و وقف برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هم با بیان این که شفاف سازی موقوفات از کارهای مهم اوقاف است گفت: نظارت بر حسن اجرای وقف مهم ترین وظیفه ما است. گسترش فرهنگ وقف از طریق رسانه ها، سوق دادن جامعه به سمت بومی سازی و احیای موقوفات رها شده از مسایل مهم در زمینه اوقاف هستند.

جلالی مدیرکل جدید اوقاف کرمان هم در پایان گفت: برای بنده افتخاراست که شروع این مسولیت درآستانه ی عید سعید غدیر است و این انتصاب را به فال نیک می گیرم. حضور فعال در مسایل اجتماعی و وقف واجب است امیدوارم بتوانیم در کنار همه ی مسولان و پرسنل از وجود موقوفات استان حراست کنیم.

در پایان مراسم از هر دو مدیر کل جدید و سابق تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32269
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.