نماینده مجلس:


مسایل اقتصادی با یک کلید بهبود پیدا نمی کنند

رییس کمیسیون حقوقی و نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس گفت: مسایل اقتصادی با یک کلید بهبود پیدا نمی کنند ، الحمدااله مسیرها روشن و قابل اعتماد است و ریل گذاری های غلطی که انجام شده بود برداشته شده و ریل گذاری صحیح صورت گرفته همچنین وضعیت درآمدی کشور مناسب و رو به بهبود است.

به گزارش کرمان نو حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جمع استادان و اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی بم گفت: شرایط کشور ما از دو جنبه واقعیت و جو رسانه ای قابل بررسی است که یکی از موضوعات جنگ سخت نرم است که با آن درگیر هستیم و اگر متوجه نباشیم خسارت های زیادی به ما و کشورمان وارد می شود و با دست خودمان اقداماتی علیه کشور ،شهر ، جامعه و دینمان وارد می کنیم .

نماینده مردم در مجلس افزود: رهبری بارها درباره جنگ نرم که یک از ان ها جنگ رسانه است فرموده که جریان تحریف در جنگ رسانه وجود دارد و اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد .

جنگ نرم، جنگ اراده هاست

او می گوید به فرموده رهبری جنگ نرم جنگ اراده هاست و هر کس اراده قوی داشته باشد پیروز است همچنین عرصه و صحنه را خالی نکنیم هر کس مقاومت کند و جریان تحریف را شکست دهد جریان تحریم هم خود به خود شکست می خورد.

او اظهارداشت: در جریان تحریف واقعیت های کشور وارونه و نقاط زرد چندین برابر نشان داده می شود همچنین اقدامات نظام جمهوری اسلامی را انکار و نادیده میگیرد که هدف ایجاد اضطراب و ناامیدی و یاس در مردم است .

غضنفرآبادی ادامه داد:جریان تحریف با پمپاژ کردن احساس بن بست در کشور و بزرگ نشان دادن مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی دو هدف عمده را دنبال می کند یکی ضربه زدن و تخریب روحیه مردم و دیگری آدرس غلط دادن برای حل مشکلات جامعه است.

آمریکا بدعهد است

نماینده مردم شهرستان های بم ،نرماشیر ، فهرج و ریگان تاکید کرد: این آدرس غلط دادن متاسفانه در برخی از افراد روشنفکر ما هم وجود دارد که می گویند تسلیم آمریکا شویم و با آمریکا کنار بیاییم که این کد و راه اشتباهی است زیرا حل مشکلات جامعه ما از این طریق نیست.

به گفته او آمریکا بدعهد است و بدعهدی خود را نشان داده و کسانی نیستند که بخواهیم به وسیله این ها کشورمان را نجات دهیم .

او افزود: چهارده کشور اروپایی ازدواج همجنس را جزو قوانین تصویب کرده اند و برخی کشورها نیز ازدواج با محرم را تجویز کرده اند همچنین در کنسرت اخیر روزگار سیاه انسان در آمریکا و کشورهای اروپایی نشان داده شد زیرا شرم و حیا و اخلاق در آن جا مرده و ذبح شده است.

01a3a08f b0e0 4e96 ab46 b4df0a8c6854

حقوق بشر ابزاری به دست غرب

غضنفرآبادی بیان کرد:باید مراقب آدرس غلط باشیم زیرا راه برون رفت از مشکلات ما اعتماد به تفکر درونی و داشته هایمان است تا خدای ناکرده درخت تنومند انقلاب و ایران اسلامی تزلزل پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد:اروپایی هایی که جنگهای اول و دوم جهانی را راه انداختند آیا اکنون در قرن به اصلاح حقوق بشر آدم شده اند؟ حقوق بشر به عنوان ابزاری در دستان این افراد قرار گرفته و نباید فریب این ها را بخوریم.

او اضافه کرد حقوق بشر ابزاری در دست اروپا و آمریکا است و این همه قتل عام که در کشورهای فلسطین انجام می شود حقوق بشر کجاست؟ حقوق بشر شعار ان ها و حرف و دروغ است ، بعد قطعنامه علیه ایران صادر می کنند که جمهوری اسلامی ایران حقوق بشر را رعایت نکرده است ،مگر خودشان رعایت می کنند؟! .

او می گوید وای به حال جامعه ای که نخبگان آن فریب این دروغ ها را بخورد زیرا اسلام ما دیده بان هایی برای مسیر روشن ما گذاشته است، پیامبران دیده بانی هایی بودند که راه را برای ما نشان می دادند و هر کجا گوش به حرف دیده بانها کردیم سود بردیم و هر جا گوش ندادیم آسیب جدی دیدیم.

به گفته او در مذاکرات صورت گرفته برخی حرف های نگران کننده می زنند زیرا تحت تاثیر القایات دشمن قرار می گیرند .

نفوذی با چهره انقلابی و مومن آسیب می زند

او توضیح داد: اگر در جامعه نفوذی تحت عنوان طلبه، استاد،پزشک ، دانشجو و … نباشد تا ضربه به جامعه بزند به والله قسم مشکلات ما حل می شود زیرا نفوذی ضربه میزند و نمی گذارد مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل شود.

غضنفرآبادی گفت: برخی با چهره انقلابی و مومن آسیب می زنند و باید مراقب باشیم زیرا همه در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی به تزلزل بیفتد آمریکایی ها کسانی نیستند بخواهند این کشتی را نجات دهد حتما آن را غرق می کنند .

او تاکیدکرد:متاسفانه هجمه و تبلیغ علیه خودمان ایجاد می کنیم و به جای اینکه جمهوری اسلام ایران را تحسین کنیم که در سطح بالایی از فساد برخورد کرده است اما دشمن برداشت سو می کند و می گوید ببینید همه فاسد هستند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی ادامه داد:سرنوشت کشور و وضعیت اقتصادی را به مذاکرات پیوند نمی زنیم و سایر موضوعات کشور مانند پیشرفت ها و توانمندی های درونی کشورمان را بهبود خواهیم بخشید زیرا کارخانه های تعطیل شده و حمایت از تولید داخلی ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81847
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.