پیگیری مشکل ۱۰ ساله واگذاری زمین‌های ورودی جیرفت در مجلس

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکل بیش از ۱۰ ساله واگذاری زمین‌های ورودی جیرفت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، ذبیح الله اعظمی روز یکشنبه، اظهار داشت: مشکل مجموعه زمین‌های ۱۸۰ هکتاری حد فاصل میدان امام حسین (ع) و پلیس راه جیرفت در دیدار با خانم فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران پیگیری شد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدار الحاق این زمین‌ها به طرح تفصیلی شهر و حل نهایی مشکل از وزیر درخواست شد.

وی به مصوبات نشست خود با معاون‌ وزیر راه و شهرسازی در زمینه مشکل این زمین‌ها اشاره و بیان کرد: در این نشست معاون وزیر با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیگیری موضوع، ابتدا مشکل ۲ گسل زلزله جبالبارز و سبزواران را که از وسط این زمین ها می گذرد را مورد بررسی قرار داد.

اعظمی از مطالعه و بررسی داده‌های گسل‌های جبالبارز و سبزواران خبر داد و افزود: همه مطالعات و داده‌های گسل‌های زلزله، نقشه‌ها و مدارک مربوطه جمع آوری و در نشستی در ماه جاری در دفتر معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح و همه روش‌های ممکن برای حل این مورد بررسی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که در نشست بعدی مشکل چند ساله زمین‌های ورودی شهر جیرفت برطرف شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تاکنون مکاتبات فراوان، دیدارها و نشست های متعددی با وزیر و معاونان وزیر و سایر مقامات متولی برای پیگیری این موضوع برگزار شده اما به دلایل مختلف این مشکل هنوز باقی مانده بود.

وی افزود: با وجود فرسایشی شدن این موضوع که بیش از ۱۰ سال ادامه دارد از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل بهره خواهیم گرفت.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73293
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.