رئیس کل دادگستری استان کرمان:


مکتب شهید سلیمانی دنیا را متحول می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی دنیا را متحول خواهد کرد گفت: حاج قاسم الگوی موفق مدیریت جهادی در کشور است.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در دیدار فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه توفیقات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل عنایات پروردگار و خون شهدا است، اظهار داشت: اگر چه شهدا در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران در اطاعت از امامین انقلاب در خون خود غلطیدند و به شهادت رسیدند اما عند ربهم یرزقون هستند.

وی خیرات زندگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بسیار بیشتر از روزهای عمر ایشان دانست و تاکید کرد: حاج قاسم پس از شهادت خود متولد شده است و برای نسل‌های بعدی نیز همواره زنده خواهد بود و انشاءالله در زمان ظهور امام زمان (عج) نیز سربازی و سرداری خواهد کرد؛ همانگونه که در این دوران نیز در مکتب ولایت سربازی و سرداری کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه مکتب سردار سلیمانی دنیا را زیر و رو خواهد کرد، افزود: امروز رزمندگان و ایثارگران ولی نعمت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در دستگاه قضایی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی برای خود می‌دانیم، گفت: سردار سلیمانی الگوی موفق مدیریت جهادی در کشور برای همه از جمله نهادهای اجرایی، قضایی و مقننه است.

حمیدی با اشاره به اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رفتار، اعتقادات، ولایت مداری و ولایت پذیری یک الگو است و همه وظیفه داریم این الگو را نصب العین خود قرار دهیم، تصریح کرد: هر فردی که از نظر اندیشه و اعتقاد به شهید سلیمانی نزدیک‌تر باشد، موفق‌تر خواهد بود و بدون شک سردار سلیمانی نیز از وجود امام راحل و مقام معظم رهبری الگو گرفته بود و هر کس به این اندیشه‌ها نزدیک‌تر باشد موفق‌تر است.

وی عدالت خواهی و عدالت محوری را از ویژگی‌های سردار سلیمانی ذکر کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی همواره حمایت عادلانه را مد نظر داشتند و کوچکترین شائبه هوای نفس در وجود ایشان وجود نداشته است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: افکار و اندیشه های سردار سلیمانی بهترین راهبرد برای تعالی جامعه است و وظیفه داریم همانگونه که در زمان حیات ایشان سرباز حاج قاسم بودیم، همچنان سرباز بوده و با انگیزه، خدمت مضاعفی برای پیشبرد اهداف شهید سلیمانی را انجام دهیم.

ابراهیم شهریاری یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: انتظار داریم عدالت محوری در استان کرمان در مکتب حاج قاسم در تمامی زمینه ها محقق شود.

شهریاری، معرفی مکتب سردار سلیمانی را از دیگر درخواست‌های فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در استان کرمان دانست و تاکید کرد: لشکر پیشکسوتان حاج قاسم در استان کرمان راه‌اندازی شده است و در تمامی زمینه‌ها آماده همکاری با دستگاه قضایی هستیم.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89577
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.