رییس دادگستری کرمان:


وضعیت زندان های استان به صورت مستمر بررسی شود

کرمان نو- رییس دادگستری استان کرمان افزود: هیات های نظارت و حقوق شهروندی وضعیت زندان‌های استان را به صورت مستمر بررسی می‌کنند.

به گزارش روز چهارشنبه کرمان نو یدالله موحد در جریان بازدید از زندان شهرستان بم با اشاره به این مطلب که کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها یکی از سیاست‌های مورد تاکید قوه قضاییه به شمار می‌رود، افزود: در این راستا ساز وکار‌های قانونی نیز تدوین شده است.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، توجه ویژه به باز سازی شخصیت اجتماعی مددجویان زندان‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: با توجه به تغییر رویکرد قوه قضاییه به حوزه زندان‌ها و مجازات حبس باید به نحوی اقدام شود که مخلان امنیت و عاملان شرارت که امنیت و آرامش اجتماعی جامعه را مخدوش می‌کنند، مورد مجازات قرار گیرند.
موحد ادامه داد: برنامه ریزی برای اشتغال مددجویان زندان‌ها وحمایت لازم مادی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند از جمله راهکار‌های مد نظر ریاست قوه قضائیه به شمار می‌رود.

رییس کل دادگستری استان کرمان به منظور نظارت بر رعایت حقوق شهروندی مددجویان زندان‌ها و نیز استماع مشکلات و درخواست‌های آن‌ها از زندان بم بازدید و با۱۸۷ مددجوی این زندان گفت و گو کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81574
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.