دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان آغاز بکار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان به مدت ۲ روز در جیرفت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی افزود: دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در سالن شهید مداحی پور جیرفت به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برتر تئاتر برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: نمایش “بیست و هفت” از شهرستان جیرفت، نمایش “قدمگاه به فصل پائیز” از شهرستان فاریاب، نمایش “سین” از شهرستان جیرفت و نمایش “فریاد های بی صدا” از رودبار جنوب در این جشنواره اجرا می شود.

اسحاقی افزود: جنوب کرمان در بخش های مختلف فرهنگی و هنری از ظرفیت های بالایی برخوردار است و برگزاری جشنواره ها و همایش ها در معرفی و شکوفایی این ظرفیت ها موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سعی شده جشنواره ای در حد و اندازه توانمندی های منطقه جنوب کرمان برگزار شود، گفت: یکی از کارهای مهم زیرساختی این اداره کل توجه ویژه به حوزه تئاتر بوده زیرا تأثیرگذاری تئاتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل در جامعه بیشتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه این جشنواره به صورت رقابتی برگزار می شود، افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر جنوب کرمان از نفرات و آثار برتر با اهدا جوایز و لوح یاد بود تقدیر به عمل می آید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81575
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.