شهردار کرمان:


پروژه «صاروج پارس» نیازمند هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید است

صبح امروز استاندار و شهردار کرمان، از پروژۀ «صاروج پارس» بازدید و مشکلات پیشِ روی این پروژه را بررسی کردند.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از کرمان‌آنلاین شهردار کرمان در حاشیۀ این بازدید گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری خارجی در پروژۀ «صاروج پارس»، مشکلات این پروژه، مورد بررسی قرار گرفت.

سعید شعرباف، با بیان اینکه پیگیری عمدۀ مشکلات پروژۀ «صاروج پارس» در بخش‌های زیرساختی مانند آب، برق، گاز و فاضلاب، در تعهدات شهرداری کرمان است، گفت: در این زمینه مکاتبات لازم توسط شهرداری کرمان، انجام گرفته است.

وی، موضوع‌ انعقاد قرارداد با شرکت برق را از دیگر موارد ذکر کرد و گفت: ترافیک محدوده و پارکینگ این پروژه هم بررسی و مقرر شد استاندار محترم این موضوع را در شورای ترافیک استان پیگیری و راه‌حل مناسب اتخاذ کنند.

شهردار کرمان افزود: از آنجاکه پروژۀ «صاروج پارس»، با سرمایه‌گذاری خارجی آغاز شده و ضمانت رسمی جمهوری‌اسلامی را گرفته، اصرار بر این است مشکلات این پروژه هرچه سریع‌تر حل و مجوزهای لازم اخذ شود تا پروژه، کار خود را آغاز کند و در کمتر از سه‌سال، فاز اول تکمیل شود.

شعرباف ادامه داد: این پروزه نیازمند 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید است و برای ادامۀ کار، به اخذ مجوزهای ذکرشده نیاز دارد.

وی با بیان اینکه با صدور مجوزهای لازم، کار پروژه آغاز می‌شود، گفت: خوشبختانه با تأکید استاندار محترم، مشکلات این پروژه به‌زودی حل خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: برای استفاده از پارکینگ این پروژه هم هیچ مشکلی وجود ندارد، فقط باید یک‌سری مشوق‌ها و همچنین ممنوعیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف وضع شود تا مردم به استفاده از این پارکینگ ترغیب شوند.

شعرباف ادامه داد: استفاده از این پارکینگ علاوه بر سود سرمایه‌گذار، به کاهش بار ترافیکی خیابان «امام(ره)» و معابر اطراف پروژه نیز کمک می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94998
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.